    Date: Thu, 08 May 2014 20:48:28 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Aero2 przyspieszył"

    W dniu 2014-05-08 18:57, AL pisze:

    > no sa dni, ze wystarczy raz wpisac capcha i dziala.
    > Sa dni, ze co godzina wywala.
    >
    > Kleks jest mega nieczytelny - tak wlasciwie to trzeba zgadywac.
    > A najbardziej wkurw. jest fakt, ze po wpisaniu kleksa trzeba resetowac
    > urzadzenie.
    >
    > Czesc sprzetu, ktora miala byc do Aero2, lezy i sie kurzy (skonczy
    > sie, ze kupie jakas karte z pakietem danych).
    > W marcu kupilem synowi komorke - specjalnie wywalilem > 100pln wiecej
    > by mial dualsima (xperia m dual). W marcu rowniez zamowilem karte
    > aero2 dla niego. Nie bylo mu dane jednak swobodnie z niej skorzystac.
> [...]

    Też już nie wiążę żadnych planów z Aero2. W takiej formie, w jakiej ono
    działa na dzień dzisiejszy szkoda zdrowia na walczenie z tymi wszystkimi
    utrudnieniami robionymi przez Żaka.
    Też bym się podpisał pod takim zbiorowym protestem, choć zdaję sobie
    sprawę że to czyste "wołanie na puszczy", nasz kraj po transformacji
    ustrojowej nie zorientowany na to aby dobrze robić konsumentowi.