  • 1. Data: 2012-06-03 04:22:12
    Temat: Aero2 + Motorola Milestone
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Posiadam karte SIM dla uslugi Bezplatny Dostep do Internetu wydana w lutym
    2012. Telefon: Motorola Milestone z Androidem 2.2.1 na pokladzie. Na
    szczescie wbrew opiniom widywanym w roznych miejscach (w tym
    "Niestety Motorola Milestone z domyslnym firmware odmawia wspolpracy z
    kartami, ktore maja blokade TS11."
    http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-sprawdzic-czy-moj
    -telefon-lub-modem-bedzie-dzialal.html
    )
    uruchomienie sprowadza sie do ustawienia APN "darmowy", po czym polaczenie
    jest bez problemu nawiazywane. Internet dziala! Byc moze Aero2 w nowszej
    serii kart zmieniala jakies ustawienia.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2012-06-03 13:41:35
    Temat: Re: Aero2 + Motorola Milestone
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    astro wrote:
> [...]
    > polaczenie jest bez problemu nawiazywane. Internet dziala! Byc moze
    > Aero2 w nowszej serii kart zmieniala jakies ustawienia.

    Tamta sprawa się wyjaśniła - moja motka miała aktualizowany ręcznie
    system, a nie przez automatyczną aktualizację - efektem tego jest właśnie
    niezgodność z Aero2. Generalnie temat dawno nieaktualny, ale dzięki za
    informację, w sumie warto dodać komentarz do tej informacji.

    Jakub