  • Data: 2014-12-08 07:41:26
    Temat: Re: Aero2
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-08 o 03:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Mam wrażenie, ze Twoja wypowiedz jest wewnetrznie sprzeczna :)

    A rozumiesz coś takiego, że liczba adresów IP jest ograniczona i w
    związku z tym teraz oszczędnie się nimi zarządza? Klienci natomiast
    przyzwyczajeni, że usługa jest darmowa po prostu po zakończeniu
    korzystania z internetu nie wylogowywali swoich urządzeń, bo darmowe to
    może być online nonstop. Po jakimś czasie z dużej puli zaczęło adresów
    brakować. To nie jest studnia bez dna. Jak nie wiesz, to mogę ci
    powiedzieć, że jeden adres może być wart nawet kilkanaście $.