  • Data: 2014-04-05 00:18:07
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "tixe" <t...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:lhgvhr$mge$1@node1.news.atman.pl...
    (ciach stek bredni)
    wow odlot, stary co Ty bierzesz, zdradź mi, albo podaj nazwisko lekarza
    prowadzącego!
    Co Ty w ogóle bredzisz? Jakie 10 milionów kart, wklejasz jakieś ruskie
    gówno, mało kto obecnie zna ten język i wie o czym tam śpiewają.
    Zapewnie mienisz się również wielkim patriotą i obrońcą ojczyzny, ja
    szczerze gardzę tą bananową republiką, ale razi mnie jak ktoś robi takie
    błędy,
    co to jest do cholery "barbażyństwo"?
    PS jesteś zdrowo pierdolnięty, począwszy od Twojego pierwszego imienia.