  • Data: 2014-04-02 15:50:04
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-31 22:15, dizel pisze:
    > Za telepolis.pl
    > Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)
    > wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie
    > przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.
    >
    > Przez pierwszy tydzień mechanizm będzie wprowadzany sukcesywnie, tak
    > aby każdy użytkownik mógł zapoznać się i przyzwyczaić do nowego
    > sposobu autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie konieczności wpisywania
    > kodu przy każdym wznowieniu sesji. Po tym okresie, autoryzacja przez
    > mechanizm captcha będzie wymagana co godzinę.
> [...]
    ody-captcha-w-bdi,2,3,30275.html
    > Widać Solorzowi się szkoda zrobiło, nowy prezes uke tylko mu
    > przyklaśnie, jak by prezesem uke była dalej Anna Streżyńska to może
    > nie doszło by do tego.
    > I niech nikt nie pisze że to przez takich co używają torrenta i
    > ściągają 24 na dobę bo to nie ma z tym nic wspólnego bo takich
    > użytkowników praktycznie nie ma, ale pretekst zawsze jest dobry żeby
    > wprowadzać kolejne restrykcje.
    >
    > Pozdrawiam

    jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze. Z punktu widzenia
    aero to ta zmiana jest bez sensu. I tak muszą przeznaczac 20% pasma. Nic
    sie dla nich nie zmieni. Łatwo sie domyslec ze to akcja wywołana przez
    Solorza który poprzez Aero tanim kosztem chce zremonopolizować rynek
    komórkowy (w sferze transmisji danych bo z usług glosowych wycisnac sie
    juz niczego wiecej nie da). Mówi sie, ze dzieki Aero zaoszcedził nawet 1
    mld zł na koncesjach (głównie w kontekscie LTE). Ostatnio duzo nerwowych
    ruchów w "grupie Plusa" chocby ten komediowy spór z Orange. Wychodzi na
    to, ze klienci nie chcą korzystać swobodnie z szybkiej transmisji. Nie
    dziwie się, gdybym przeszedł z mojego netu za niecałe 50 zł to
    korzystajac tak samo z oferty solorzowej musiałbym płacić... 1000 zł.
    Chyba Solorza kłuje to, ze ludzie pchaja to areo do dualów zamiast
    sowicie oplacać jego infrę superszybkiego internetu, który w tej formie,
    co tu duzo mówic, jest nikomu niepotrzebny.
    Solorz ma jednak talent do przerzucania swoich porazek w sukces dzieki
    publicznej kasie. Polsat to była taka wieksza telewizja osiedlowa, a tu
    bach dostaja koncesję na cały kraj, w czasach kiedy rynek był tak słabo
    rozwinety, ze firmy nie miały gdzie puszczac reklam. Solorz kupuje MS w
    2002 roku mocno przeplacajac, bach - mały szantaz ze nie zobaczycie
    naszych kopaczy w TV i publiczna daje zarobic Solozowi wiecej niz jego
    własna stacja. To samo ze Slaskiem - miał pomoc a zaszkodził, i jeszcze
    na tym zarobił. Teraz to samo robi w swiecie GSM. Czy my w Polsce
    oduczymy sie dotowania bogaczy?

    --
    @foe_pl