  • Data: 2014-09-23 15:13:57
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun wrote:

    > Właściwie to o co ci chodzi, jesteś jakimś przygłupem niezdolnym pojąć
    > co jest dla jest porządne i uczciwe, czy w głupkowaty sposób lubisz się
    > przekomarzać?

    co to znaczy porządne i uczciwe? Operator Aero wyłozył kupę kasy. Czy
    nie uważasz, zę jest porządne i uczciwe by zanim się go opluje sprawdzić
    czy robi to co robi zgodnie z nałożonymi na niego przez Państwo
    obowiązkami czy nie?

    > Dla twojej wiadomości - już ją temu mataczowi ją wypowiedziałem, a jak
    > go kiedy spotkam na ulicy to dostanie w ryj za to na co mnie naciągnął.

    powstaniec ziemi doniczkowej z Ciebie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?