  • Data: 2011-04-27 16:36:48
    Temat: Re: Adobe Photoshop Lightroom 3.4 wydany
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Upgrade do wersji 3.x to (przy założeniu, że instalkę zassasz z sieci)
    > serial, który do odblokowania programu potrzebuje jeszcze drugiego,
    > od wersji 2.x. Wpisujesz pierwszy kod i pojawia się drugie pole, w które
    > trzeba wklepać stary serial z poprzedniej wersji LR.
    >
    > --
    > [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]

    Używałem wcześniej wersji 2.x a obecnie używam wersji 3.4 Lightroom'a,
    obydwie w wersji Box. Przy uaktualnieniu z 2.x (bodajże 2.7) do 3.1 należało
    podać nowy klucz licencyjny, który otrzymałem z upgradem. Obydwie wersje
    były traktowane jako oddzielne programy, natomiast uaktualnienie w ramach
    2.x a następnie 3.x odbywało się automatycznie bez potrzeby podawania klucza
    dla danej wersji.