  • 31. Data: 2011-10-20 16:57:31
    Temat: Re: Adobe Photoshop Elements 7.0 do D90 róźnica podgląd/zapisan plik
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <3...@m...go
    oglegroups.com>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > nie ma ich znowu az tak wiele - mam na mysli obrobczych . Reszta mnie
    > nie interesuje - web , diashow itd.
    Ja tez korzystam glownie z modulu Develop/Library.
    I podtrzymuje swoje zdanie.

    > Oczywiscie kazdy musi zdecydowac sam ,ale ja uwazam, ze nie ma
    > najmniejszego sensu zakup tego programu jesli sie ma duzego PS
    Tu oczywiscie Lightroom wydaje sie zbedny.

    >a nawet
    > malego ,

    A tu sie nie zgodze (chocby ze wzgledu na okrojony Camera Raw)

    > Moim zdaniem
    > ten program jest warty nie wiecj niz maly PSE czyli ponizej 100 euro -
    > tyle mozna jeszcze wyrzuci w bloto - dla poprawy samopoczucia , czasem
    > moze sie przydac ( odszumianie na wysokich ISO - jest rzeczywiscie
    > swietne) .

    A ja podtrzymuje swoje odmienne zdanie.
    W zasadzie jednyna funckcja PSE ktorej mi brakuje w Lightroomie to
    bardziej modyfikowalny 'clone stamp'.

    TA