  • Data: 2013-01-15 16:40:15
    Temat: Re: Adobe CS2
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > skor firma ma świadomość ile jest błędów w starej wersji i że te będy sa
    > pwoazne to nie powinna wydawać nowje wersji płatnej zanim nei usunie
    > wszytskich POWAŻNYCH błędów z poprzedniej wersji.

    Firma? Powinna? Nie pomyliłeś czasem firmy z fundacją?
    Firma powinna przynosić dochód swoim akcjonariuszkom tylko tyle i aż tyle. Z
    tego sa rozliczane zarządy bo to jest w moim interesie jak i każdego innego
    posiadacza akcji. Gdybym chciał zbawiać świat to bym swoją kasę przelał
    jakiejś instytucji charytatywnej, a skoro ją zainwestowałem a akcji firmy X
    to zarząd tej firmy ma maksymalizować moje zyski.

    > No ale przecież firmy softwarowe wykreowały sie na pozycję świętych krów
    > rynku.

    > kompletnie nie odpowiadają ze wady sprzedawanego towaru ale w zamian
    > zagwarantowały sobie brak możliwości dochodzenia jakicholwiek roszczeń z
    > tytułu będów czy niezgodności rpzedawanych produktów ze specyfikacją.

    No ale możesz nie kupować, albo poszukać takiego producenta softu, któy da
    Ci pisemną gwarancję, ze jego soft jest bezbłędny.

    Pozdrawiam
    Ergie