  • 11. Data: 2015-09-14 11:05:28
    Temat: Re: Adapter żarówki R2 na H4
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    news:55f68b0d$0$8389$65785112@news.neostrada.pl...

    > To sie z calym reflektorem wymienia, koszt miedzy 20 a 500 zl w zaleznosci
    > od auta ...

    I faktycznie okazuje się że nasz rodzimy Wesem robi akurat zamiennik lampy
    do jakiej chciałem te przejściówki wkładać.
    Co prawda nie kosztują kilka złotych jakie zamierzałem wydać na adaptery,
    ale cena jest na tyle niska, że opcja jest warta rozważenia.

    Wiwo

  • 12. Data: 2015-09-14 11:37:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    ml?gclid=CNvT7uyP9scCFSIOwwodUkQDtg

    >Ponieważ wybór i dostępność żarówek H4 jest zdecydowanie większa niż
    >H5 (czyli bańka z H4 na cokole z R2).
    >Jak spali się żarówka to wchodzę do pierwszej biedronki z brzegu i
    >kupuję H4. H5 muszę zamówić, albo kupić na zapas.

    No, prawde mowiac to tyle sie naszukales, ze moze prosciej byloby
    zamowic te jedna czy dwie na zapas ?

    J.

  • 13. Data: 2015-09-14 12:18:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-09-14 o 11:00, Wiwo pisze:
> [...]
    > Jak spali się żarówka to wchodzę do pierwszej biedronki z brzegu i
    > kupuję H4. H5 muszę zamówić, albo kupić na zapas.
    A to już, jak szanowny ksiądz uważa.
    Ja tam zawsze mam na półce w garażu kilka żarówek na zapas, a dodatkowo
    w apteczce też wożę w aucie.
    Jacek

  • 14. Data: 2015-09-14 23:42:32
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 14 Sep 2015 11:00:41 +0200, "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    wrote:

    >H5 muszę zamówić, albo kupić na zapas.

    Widzisz w tym jakiś duży problem?

  • 15. Data: 2015-09-15 14:44:12
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > No, prawde mowiac to tyle sie naszukales, ze moze prosciej byloby zamowic
    > te jedna czy dwie na zapas ?

    Nie, bo mi nie odpowiadają. :-)

    Wiwo

  • 16. Data: 2015-09-15 14:47:40
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > A to już, jak szanowny ksiądz uważa.

    Że co? Że niby "lubię" dzieci? A w ryj chcesz? ;-)

    > Ja tam zawsze mam na półce w garażu kilka żarówek na zapas, a dodatkowo w
    > apteczce też wożę w aucie.

    Ja nie mam takich potrzeb. Inne części też kupujesz na zapas w takich
    ilościach?

    Wyleczyłem się już dawno z gromadzenia części zapasowych. Za dużo co roku mi
    ich zostaje.

    Wiwo

  • 17. Data: 2015-09-15 14:49:03
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz w tym jakiś duży problem?

    Jakoś szczególnie duży to nie. Co nie zmienia faktu, że staram się unikać
    gromadzenia gratów na zapas. Nie zawsze się udaje, ale staram się.

    Wiwo

  • 18. Data: 2015-09-15 17:18:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-09-15 o 14:47, Wiwo pisze:
    > Ja nie mam takich potrzeb. Inne części też kupujesz na zapas w takich
    > ilościach?
    >
    > Wyleczyłem się już dawno z gromadzenia części zapasowych. Za dużo co
    > roku mi ich zostaje.
    Jeden lubi to inny śmo.
    Ja tam nie mam nic przeciwko temu, aby mieć w szufladzie więcej niż
    jedną parę skarpetek, a w lodówce oprócz światła jakieś jadło. W barku
    też jakaś butelczyna stoi, a w piwnicy na półkach zakąski ;-)
    Jacek

  • 19. Data: 2015-09-15 19:15:01
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

> [...]
    > parę skarpetek, a w lodówce oprócz światła jakieś jadło. W barku też jakaś
    > butelczyna stoi, a w piwnicy na półkach zakąski ;-)

    Jeśli części zapasowe do samochodu zrównujesz z artykułami pierwszej
    potrzeby, to rzeczywiście lubisz śmo... ;-)

    Wiwo

  • 20. Data: 2015-09-16 15:07:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości grup

    >Jeśli części zapasowe do samochodu zrównujesz z artykułami pierwszej
    >potrzeby, to rzeczywiście lubisz śmo... ;-)

    Zarowka w samochodzie tez artykul pierwszej potrzeby, niech sie tylko
    sciemni :-)

    Zasade masz niby dobra, ale zarowki sie jednak zuzywaja, te dwie na
    zapas bardzo nie zaszkodza, najwyzej wyrzucisz razem z samochodem :-)

    J.