  • Data: 2014-04-09 13:39:55
    Temat: Re: Adapter ATA & USB
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-08 21:05, Użytkownik Grzegorz napisał:

    > to te zasilacze aż takie beznadziejne są ??

    Nie.
    Ale trzeba pamiętać o dwu sprawach.
    1. Te zasilacze nie są projektowane do pracy całodobowej a niektórzy
    geniusze tak próbowali je wykorzystać.
    2. Te zasilacze są bez zabezpieczeń co oznacza że jak znajomy nam
    przyniesie siatkę dysków ze śmietnika do sprawdzenia to pierwszy
    ze zwarciem na zasilaniu odeśle zasilacz do krainy wielkich łowów.