  • Data: 2014-04-09 17:50:18
    Temat: Re: Adapter ATA & USB
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-09 17:42, JoteR pisze:

    > Jak się dzisiaj przekonałem - dla chińskich konstruktorów najwyraźniej tak.
    > Znajomy przytargał do pracy podobną przejściówkę (nie Unitek) z zamiarem
    > podłączenia do niej starego SpinPointa. Po podłączeniu do zasilacza z
    > tego zestawu dysk wydawał z siebie tylko mało zachęcające pierdnięcia.
    > Ruszył dopiero po podłączeniu go do "pecetowego" zasilacza. Sama
    > przejściówka też kapryśna - za cholerę nie chciała się ujawnić z
    > podpiętym do niej owym Samsungiem, pomimo że z innym SpinPointem jakoś
    > działała. Gwoli wyjaśnienia - ów problematyczny Samsung działał
> [...]

    ja miałem to szczęście, że jakiś głos z zaświatów podpowiedział mi, żeby
    trzymać zasilacz po podłączeniu do prądu... uruchomił się ok,
    po czym obudowa zaczęła robić się coraz gorętsza... i jak już parzył w
    palce to coś w nim wybuchło i przestał działać... czy Ty chcesz tak dbać
    o swoje dane? kupiłem też taki zasilacz z wyjściem MOLEX, też się spalił
    tak samo...