  • Data: 2014-04-09 17:42:15
    Temat: Re: Adapter ATA & USB
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "zhbick" napisał:

    > ojej, to aż taka wielka filozofia zrobić zasilacz podający 1-2A ciągłego
    > prądu i napięciu 5V i 12V?

    Jak się dzisiaj przekonałem - dla chińskich konstruktorów najwyraźniej tak.
    Znajomy przytargał do pracy podobną przejściówkę (nie Unitek) z zamiarem
    podłączenia do niej starego SpinPointa. Po podłączeniu do zasilacza z tego
    zestawu dysk wydawał z siebie tylko mało zachęcające pierdnięcia. Ruszył
    dopiero po podłączeniu go do "pecetowego" zasilacza. Sama przejściówka też
    kapryśna - za cholerę nie chciała się ujawnić z podpiętym do niej owym
    Samsungiem, pomimo że z innym SpinPointem jakoś działała. Gwoli
    wyjaśnienia - ów problematyczny Samsung działał normalnie (jak na
    Samsunga - niczym piła tarczowa) zasilany z peceta i podpięty bezpośrednio
    pod IDE. Tak więc nie dość, że loterią jest, jakiej jakości przejściówkę i
    zasilacz się kupi, to jeszcze nie wiadomo, który dysk raczy ten zestaw
    pociągnąć, a przy którym polegnie.

    JoteR