    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ada student contest
    Date: Thu, 01 Jul 2010 20:36:49 +0200
    <i0cvs3$l0t$1@node1.news.atman.pl> <i0ev8q$uhs$1@news.onet.pl>
    <i0g0j9$9m3$1@news.onet.pl> <i0hdl9$egl$1@news.onet.pl>

    On 2010-07-01 08:51, Krzysiek Kowaliczek wrote:
    > LOL. Przyczepiłeś się do jednej wypowiedzi, zamiast odnieść się do
    > całości.

    To tylko jedno z wielu badziewi w tej wypowiedzi. Ja rozumię, że to jest
    taki mały żarcik, ale po co go przywoływać w dyskusji?

    > Zresztą nie chodzi o to by używać kart, tylko o to, że
    > kiedyś podejście w stylu: napisz badziewie, a później refaktoruj nie
    > działało. Trzeba się było najpierw zastanowić i pisać, a nie odwrotnie.

    Nie zrozum mnie źle, ale ja tez pisalem w gołym kodzie maszynowym (w
    liczbach, nie asseblerze) programy. Tak, też musiałem się zastanowić
    zanim działało. Tylko że poziom abstrakcji tego zastanowienia się nijak
    sie ma do np. współczesnych systemów rozproszonych. Wiedza o assemblerze
    nie jest już specjalnie przydatna do czegokolwiek. Kretyńskie argumenty
    "a za moich czasów tośmy musieli rowy lopatą kopać" w rozmowie z
    operatorem koparki są żałosne.