  • Data: 2010-07-06 07:24:22
    Temat: Re: Ada 95 - darmowa ksi ?ka po polsku
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-06, Maciej Pilichowski <P...@g...com> wrote:

    > Sie ma nijak do moich umiejetnosci, ale jest najlepszym probierzem
    > tego, gdzie bede mogl znalezc zatrudnienie z moimi umiejetnosciami.

    Jakbym tak mierzył, to w życiu bym się nie zdecydował na zostanie
    administratorem, a już na pewno nie linuksowym.

    Przecież nie o to chodzi, żeby siedzieć w smutnym towarzystwie ludzi
    nie rozumiejących co to jest kolejka priorytetowa i uważających że
    odwalają zajebiste IT i po co nam dokumentacja, bo przecież rozumiemy
    swój kod. Chodzi o to żeby robić coś ciekawszego niż klepanie kolejnego
    sklepu internetowego.

    > Nie. Ale vide wyzej -- zeby miec szefa, trzeba byc najpierw
    > zatrudnionym. Firma szuka nie mnie, tylko programisty znajacego
    > ASp.Net, Javascript, PostrgresSQL.

    MySQL, jeśli już, niezasłużenie zresztą.

    Trudno. Jak szukają kogoś od ASP.NET, to raczej małe szanse że robią coś
    ciekawego. W takim przypadku firma nie ma u mnie szans.

    Widzisz, zatrudnienie to relacja dwustronna. Nie tylko ty masz się
    nadawać dla pracodawcy. Pracodawca musi się również nadawać dla ciebie.

    > Kiedy przez ostatnie pol roku nie zrobiles nic, co byloby dla Ciebie
    > wyzwaniem intelektualnym.

    To chyba mówisz o możliwościach na aktualnej posadzie. Ja w takim
    przypadku raczej bym się przymierzał do zmiany pracodawcy. Po co
    siedzieć i się nudzić jak można się rozwijać?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot