  • Data: 2011-08-15 03:59:00
    Temat: Re: Ad Blue
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin WildS

    > To nie paliwo a szajs do zmiany spalin w pierdnięcia tęczowych
    > eko-jednorożców. Ropa się nie nada ;)

    Wiem, że nie będzie spełniać funkcji proekologicznej, ale czy będzie
    "działać"? Chyba powinna. Lekko bogatsza mieszanka dieslowi nie
    zaszkodzi, piszą, że to adblue jest bardziej agresywne ropa, więc
    elementom wtrysku tego całego adblue pewnie też nie...

    Mam rację, czy gdzieś jest haczyk? ;) Cenę ropy na stacjach pomijam.