  • 31. Data: 2013-10-11 22:06:15
    Temat: Re: Acer-wymowa
    Od: Zbychu <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    W dniu 2013-10-11 20:01, Paweł Muszyński pisze:

    > Dla mnie wygrywa pcmcia czytana pcimcia (dwa razy ć)

    zawsze to lepsze niż: "pi si em si ai ei"

    --
    Zbychu

  • 32. Data: 2013-10-12 03:12:59
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Jacek (a...@o...pl) in news:gyqyxvrjjxpx.14gtozqv7stva$.dlg@40tude.net

    > Ciekawe dlaczego przyjęło się 'aj bi em' i 'ha pe'.
    > Albo 'i by my', albo 'ejch pi'.:)

    Może ma znaczenie to, że na początku swoich drukarkowych produktów w
    Polsce HP funkcjonował jako Hewlett-Packard, nawet takie logo mieli.
    Kiedy się zmienili na HP, to już te produkty były popularne w Polsce, i
    każdy widząc hp czytał to już po naszemu. Ale to jest bardzo robocza
    hipoteza. ;)

    MSz

  • 33. Data: 2013-10-12 05:58:11
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/10/2013 1:08 PM, amelinum wrote:
    > Mówicie ejser czy acer, jak słowo cera z przestawioną literką?

    jak rozmawiam po polsku mowie acer. jak rozmawiam po angielsku mowie
    ejser. <rs>

  • 34. Data: 2013-10-14 04:05:21
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-10-11 16:49, cumulonimbus pisze:

    > O właśnie.
    > Polecam artykulik. I jeszcze mocniej pierwszy komentarz pod.

    5711,_W_ciagu_dziesieciu_dni_trzy_razy_opublikowano_
    zdjecia.html

    Jak krajanie z Czikago: zaparkowałem mego kara za kornerem...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 35. Data: 2013-10-14 05:22:21
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2013 10:05 PM, Krystek wrote:

    5711,_W_ciagu_dziesieciu_dni_trzy_razy_opublikowano_
    zdjecia.html

    > Jak krajanie z Czikago: zaparkowałem mego kara za kornerem...

    "Luknij Stasiu na korner, bo ci karę kapsy tołują". <rs>