  • 1. Data: 2013-10-10 16:42:26
    Temat: Jak pogodzić dwie karty graficzne?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam płytę główną z procesorem i3-4130. Procesor ten umie (wg producenta)
    generować obraz na trzy monitory jednocześnie.

    Płyta główna ma te trzy wyjścia a jej producent potwierdza słowa Intela.

    Mam też kartę graficzną AMD Radeon HD 5750. Karta ma 4 wyjścia: 2x DVI,
    HDMI i DP. Jej producent twierdzi, że umie ona generować obraz na
    maksymalnie trzech ekranach, o ile jednym będzie DP.

    Sęk w tym, że obraz Intela kompletnie nie działa. Nawet w trybie
    wymuszenia w Biosie - nie potrafi wygenerować niczego na ekranie.
    Wygląda, jakby dołożona karta graficzna PCI-E go onieśmielała.

    Czy jest jakaś szansa, żeby choć jeden monitor podłączyć do wyjścia z
    płyty głównej?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-10-10 20:40:21
    Temat: Re: Jak pogodzić dwie karty graficzne?
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Czy jest jakaś szansa, żeby choć jeden monitor podłączyć do wyjścia z
    > płyty głównej?

    Raczej nie. Korzystanie z karty graficznej PCI-E zazwyczaj uniemożliwia
    skorzystanie z wbudowanej.

  • 3. Data: 2013-10-10 21:37:47
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakby dołożona karta graficzna PCI-E go onieśmielała.
    >
    > Czy jest jakaś szansa, żeby choć jeden monitor podłączyć do wyjścia z

    W instrukcji płyty głównej powinno być napisane czy można używać
    jednocześnie integry i zewnętrznej karty.

  • 4. Data: 2013-10-12 13:56:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-10 21:37, maX pisze:

    > W instrukcji płyty głównej powinno być napisane czy można używać
    > jednocześnie integry i zewnętrznej karty.

    Jest napisane, żeby przełączyć opcję pozwalającą używać wielu monitorów
    na karcie zintegrowanej i PCI-E. Oczywiście przełączanie niczego nie
    zmienia. Inaczej bym głowy nie zawracał.

    --
    MN