  • Data: 2013-09-03 20:45:04
    Temat: Re: Aby kupując diesla zyskać, a nie stracić...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-03 19:38, ToMasz pisze:

    >nie zawsze, w rodzinie samochód Mercedes A, przyszły mrozy -20 i
    >rozsadziło koncówki wtryskiwaczy. 2K w plecy, czyli szóstą-siódmą
    >cześc wartości grata.

    Ale widziales to ?
    Co je rozsadzilo - woda w paliwie, czy cisnienie po zablokowaniu
    wylotow parafina ?

    >IMO widze zaleznosc, ze im bardziej "skompaktowany" silnik diesla tym
    >jest on bardziej awaryjny. Dostawczaki z CR jezdzą na ogol 300K bez
    >zadnej dramatycznej usterki, a te "maluchy" przy takiej wartosci to
    >juz stały pacjent u mechaników.

    A te dostawczaki nie maja tych samych silnikow ?
    Bo audi 2.5tdi to juz od dawna kupic nie mozna, a VW Transporter tez
    juz tylko 2.0TDI ... w 6 odmianach :-)

    >Nie mówiac, ze czesto sama naprawa jest mniej czasochłonna niz
    >dojscie do uszkodzonego elementu - tak jest wszytko powciskane na
    >"styk".

    Ja tam nie wiem, ale wydaje sie ze w takim dostawczaku dojscie jeszcze
    gorsze :-)

    J.