eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAby kupując diesla zyskać, a nie stracić...Re: Aby kupując diesla zyskać, a nie stracić...
  • X-Received: by 10.180.21.137 with SMTP id v9mr7599086wie.7.1378233907824; Tue, 03 Sep
    2013 11:45:07 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!hk9no5979524wib.1!news-out.google.com!ed8ni
    105759wic.0!nntp.google.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197
    .12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <l04fnn$bib$1@news.vectranet.pl>
    <52261e93$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0598o$m1v$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <l0598o$m1v$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Aby kupując diesla zyskać, a nie stracić...
    Date: Tue, 3 Sep 2013 20:45:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 32
    Message-ID: <52262e31$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109-207-52-74.ronus.pl
    X-Trace: 1378233905 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1224 109.207.52.74:55421
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503133
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-03 19:38, ToMasz pisze:
    >> nie ruszaj wtrysków!!!111 jeden. To jest ostatnia rzecz która się
    >> psuje
    >> w silniku!

    >nie zawsze, w rodzinie samochód Mercedes A, przyszły mrozy -20 i
    >rozsadziło koncówki wtryskiwaczy. 2K w plecy, czyli szóstą-siódmą
    >cześc wartości grata.

    Ale widziales to ?
    Co je rozsadzilo - woda w paliwie, czy cisnienie po zablokowaniu
    wylotow parafina ?

    >IMO widze zaleznosc, ze im bardziej "skompaktowany" silnik diesla tym
    >jest on bardziej awaryjny. Dostawczaki z CR jezdzą na ogol 300K bez
    >zadnej dramatycznej usterki, a te "maluchy" przy takiej wartosci to
    >juz stały pacjent u mechaników.

    A te dostawczaki nie maja tych samych silnikow ?
    Bo audi 2.5tdi to juz od dawna kupic nie mozna, a VW Transporter tez
    juz tylko 2.0TDI ... w 6 odmianach :-)

    >Nie mówiac, ze czesto sama naprawa jest mniej czasochłonna niz
    >dojscie do uszkodzonego elementu - tak jest wszytko powciskane na
    >"styk".

    Ja tam nie wiem, ale wydaje sie ze w takim dostawczaku dojscie jeszcze
    gorsze :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: