    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Abonament czy prepaid
    Date: Sun, 31 Jul 2016 21:52:24 +0200

    On 2016-07-31 21:41, Kris wrote:
    > urban legend
    > Zerknij w cenniki operatorow i daj znac gdzie jest mozliwosc nabicia 30 tys\mc

    5 lat temu kiedy mialo to miejsce mozna to było nabić uzywając internetu
    na wyjeździe na inny kontynent, a konkretnie tutaj do Turcji. Telefon co
    prawda służbowy ale jak się jest włascicielem firmy to inaczej się
    patrzy na stratę. Co wazne, mniej więcej z tego samego okresu mam inny
    przypadek nabicia 19tyś w roamingu neta w EU, tylko że tutaj skonczyło
    się *jakąś* ugodą a której "poszkodowany" już nie chciał rozmawiać, więc
    pewnie i tak zabolało. Mam też przypadek inny w której kwoty nie znam,
    ale sąsiad chodził przez tydzień szary jak sciana miesiąc po przyjeździe
    z wakacji. Wrzucał zdjęcia na facebooka, tyle wiem.

    Innymi słowy znam 3 zywe przypadki z czego 30tys jest najwiekszy. Jeśli
    ja, przecięny misio znam takie trzy to ile jest tego w PL? Może źle
    zadałem pytanie: ile tego było i ile jest obecnie i czy coś sie poprawiło?

    PS. W przypadku 30tyś wlasciciel telefonu argumentował że "co prawda
    sprawdzal maile ale *żadnego* nie dostał". Prawnicy czesto mowią że
    nieznajomośc prawa szkodzi. Ten koleś to prawnik, więc pozwoliłem sobie
    rzucić hasłem że nieznajomość technologii szkodzi. Nie jestesmy już
    kolegami od tego momentu więc dlatego sprawy nie śledzę.