  • Data: 2016-07-27 19:27:20
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-27 o 16:05, Kris pisze:
    > Chodzi mi o to że wc ciągu 14 dni mogę odstąpić od zakupu tego telefonu a oni musza
    od moich opłat odliczyć 890zł
    > Umowa o świadczenie usług to jedno a zakup telefonu to inna operacja i jest to
    rozdzielone. Nawet dwa druki oświadczenia o odstąpieniu dostałem

    > A tu zgoda
    limitu. I to wszystko za lacznie 1267 zl, w >dodatku z odlozona platnoscia :-)
    > Sumarycznie tyle samo wychodzi za dwa lata
    > Darmowych obiadków jak widzisz nie ma.
    > Potwierdza się to co pisałem wyżej- usługi to ok 20-30zł a reszta to kwestia doboru
    telefonu

    Bardzo dawno nie brałem telefonu na abonament. Jakie teraz trzeba
    papiery podpisać przy cyrografie - dobrowolne poddanie się egzekucji,
    weksel in blanco do kwoty XX tys. zł?