  • Data: 2016-07-27 19:53:09
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Bardzo dawno nie brałem telefonu na abonament. Jakie teraz trzeba
    >papiery podpisać przy cyrografie - dobrowolne poddanie się egzekucji,
    >weksel in blanco do kwoty XX tys. zł?

    A to chyba istotnie bardzo dawno nie miales ... albo jednak mlodo i to
    jakies nowsze zwyczaje.

    Mnie zniechecaly te zaswiadczenia od pracodawcy, ale sie okazalo, ze
    wystarczy pokazac karte kredytowa i umowe podpisuje w 5 minut, choc
    trzeba godzine poczekac na aktywacje (rok ~2000).
    Dluzej trwalo ostatnie przeniesienie do prepaida.

    Weksle to moze w jakims Centertelu, egzekucja dobrowolna ... moze i w
    umowie gdzies jest, ale to chyba w sumie i tak bez mocy prawnej.

    Problemem okazal sie ... Zetafon na karte.
    Bo co prawda pana KK jest nadal przez nas powazana, ale tu nie ma za
    co zaplacic, to prosze nam jednak przyniesc zaswiadczenie z pracy,
    zezwolenie na dzialalnosc lub odcinek emerytury ...

    A juz zupelnie doceniony poczulem sie w Erze ... drugi numer ? Prosze
    podac pierwszy ... stary klient, rachunki placone - procedura
    uproszczona, prosze tylko okazac dowod.

    Teraz to problemem jest czas - te durne firmy, banki itp, jakos nie
    bardzo chca zrozumiec, ze nie podpisuje sie papierow bez czytania, a
    przysylaja ich tyle, ze kurier musialby godzine czekac.

    J.