  • Data: 2011-10-21 14:23:53
    Temat: Re: AXA - omijać szerokim łukiem.
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-21 09:15, R2r pisze:

    > Inny ubezpieczyciel mnie w ogóle nie pytał o potwierdzenie. Przyjęli po
    > prostu oświadczenie spisane na miejscu stłuczki. Po jakimś czasie
    > dostałem tylko informację, że wypłacili poszkodowanemu odszkodowanie.
    > Tak więc różnie to bywa...

    Przyjęli oświadczenie i wezwali sprawcę do potwierdzenia - jeżeli ciebie
    nie wezwali to albo była policja albo ten poszkodowany przez ciebie miał
    niezłe chody, a może jakiś świadek na oświadczeniu się podpisał.

    Ja bym raczej trzymał się z daleka takiego ubezpieczyciela co bez
    zapytania mnie czy takie zajście miało miejsce i czy potwierdzam swoją
    winę wypłaca odszkodowanie.

    Sprawca zachował się jak s..., a ty nie sądzisz się z ubezpieczycielem,
    a ze sprawcą jak wygrasz AXA ci wypłaci należność.

    Chyba, że jest inaczej, a ty podałeś za mało danych.

    Ariusz