  • Data: 2011-10-21 16:47:47
    Temat: Re: AXA - omijać szerokim łukiem.
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-21 16:04, R2r pisze:
    > Nie wezwali.

    > A, to fakt. Całe zdarzenie miało miejsce dlatego, że moją uwage
    > odwrócili policjanci stojący sobie na pasie obok. No i się trochę
    > plastiki i blachy otarły. ;-)

    > No tak, ale nasz wymiar sprawiedliwości daje taką możliwość sprawcy, a
    > ubezpieczyciele skrzętnie z tego korzystają by odwlec sprawę.
    > Gdyby sprawca był pewien, że w związku z odwołaniem podpisanego
    > dobrowolnie oświadczenia o winie ryzykuje coś więcej niż tylko to, że
    > najwyżej TU będzie jednak musiało wypłacić odszkodowanie i zwiększyć mu
> [...]
    Policja sporządza notatkę i ubezpieczyciel nie pyta nawet sprawcy kto
    winien bo policja już to ustaliła i dała odpowiedni mandat. Wysyłają
    zapytanie na policję i dostają odpowiedź.

    A ty masz sytuację:

    1. twierdzi, że 2. jest sprawdzą, a 2., że nie jest sprawcą lub, że 1.
    jest sprawcą.I kto jest sprawcą ???

    A jak by, ten gość napisał do twojego ubezpieczyciela, że to ty mu w
    dupsko wjechałeś i by ci składki podnieśli??? bez pytania ciebie o to
    jak to było?

    Ariusz