eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAXA Direct - szkoda prostaRe: AXA Direct - szkoda prosta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AXA Direct - szkoda prosta
    Date: Tue, 30 Oct 2012 15:43:34 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <k6op2q$8gv$1@node2.news.atman.pl>
    References: <k5gss5$ann$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.234.228.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1351608218 8735 178.183.234.228 (30 Oct 2012 14:43:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Oct 2012 14:43:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
    In-Reply-To: <k5gss5$ann$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470436
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-15 13:42, Maciek pisze:
    > Przyładował mi gość w tylny zderzak. Ubezpieczony w AXA Direct.
    > Zgłosiłem szkodę, zaproponowali likwidację w 4 dni (szkoda prosta) - bez
    > oględzin, wycena na podstawie opisu. Likwidował ktoś tak? Jak bardzo
    > taka wycena odbiega od rzeczywistości? Pewnie na samochód zastępczy w
    > tej kwocie nie ma co liczyć?
    No dobra, to teraz podsumowanie działania AXA Direct: według szkody
    prostej (czyli bez wizyty rzeczoznawcy) wycenili szkodę na 1400 PLN, po
    wizycie rzeczoznawcy wyszło 1300 PLN, przy czym:
    1. Zaproponowali wymianę części po cenach chyba poniżej
    najbadziewniejszych zamienników, przykładowo zderzak pod lakier w ASO
    kosztuje 1200 PLN, czyli 900-parę PLN netto, w kalkulacji mam 236 PLN.
    2. Tylnego pasa nie wymieniają, tylko naprawa (a samochód na oko krótszy
    z 10 cm).
    3. Lakierowanie zderzaka, lakierowanie pasa i tylnej klapy wycenili na
    905 PLN netto, naprawy (to chyba wyciągnięcie pasa) 133 PLN netto i
    części 248 PLN netto (w tym lampka tablicy rejestracyjnej całe 7 PLN :-))
    4. Zniszczone części były oryginalne, Fordowskie.

    Nie ukrywam, że chciałbym jak najwięcej kasy. Jeśli naprawię na tanich
    zamiennikach, bez wymiany pasa, to wartość pojazdu spadnie i chciałbym
    tę różnicę odczuć w kieszeni, nie tylko przy sprzedaży.

    Jakie mam możliwości? Wstawić do ASO i niech naprawiają bezgotówkowo,
    czy próbować wyszarpać więcej kasy (jak)?

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: