  • Data: 2012-11-06 09:57:43
    Temat: Re: AXA Direct - szkoda prosta
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-30 17:14, Cavallino pisze:
    > Wziąć ich wycenę, dać do ASO, żeby wycenili po swojemu i zażądać od
    > ubezpieczyciela kasy, którą zapoda ASO.
    > Jak się nie zgodzą, to prawnika i do sądu.
    > Za dużo mniejszą szkodę ubezpieczyciel w ten sposób wypłacił mi ponad 10
    > tys, tyle że auto miało poniżej 3 lat.
    > Ale za to jeździło przez cały czas, naprawiłem po swojemu dopiero po
    > odzyskaniu odszkodowania.
    W moim przypadku auto jest 4x starsze :-) Facet w ASO stwierdził żeby
    wziąć kwotę bezsporną, znaleźć warsztat, który naprawi na zamiennikach,
    a jak wyjdzie drożej to przedstawić ubezpieczycielowi faktury. W sprawie
    wyceny poznałem tylko jej cenę, ale dostałem informację, że na pewno
    wyjdzie szkoda całkowita. Wydawało mi się, że w przypadku szkody z OC ja
    nawet nie muszę próbować naprawiać pojazdu, tylko wziąć pieniądze za
    powstałe szkody i je choćby przepić. Dlatego nie rozumiem umieszczania w
    wycenie najtańszych zamienników, skoro zniszczone zostały części
    oryginalne. To mniej więcej tak, jakby po pożarze pałacu, likwidator
    liczył mi odszkodowanie za M3 w wielkiej płycie, bo przecież i tu i tu
    da się mieszkać :->

    Maciek