  • Data: 2012-11-06 10:30:00
    Temat: Re: AXA Direct - szkoda prosta
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-06, Maciek <m...@n...pl> wrote:
    > Chodzi o to, że za zaproponowaną kasę musiałbym naprawić chyba sam.
    > Ewentualnie musiałbym jechać gdzieś poza miasto, ale wtedy za stracony
    > czas i transport nikt mi nie zwróci. Nie mam czasu na jeżdżenie po
    > szrotach, szukanie używanych części, a później składanie tego w garażu
    > (którego też nie mam). Zresztą chyba nie o to chodzi, choć może się mylę :-)
    > Sprzedaż i zakup kolejnego też nie rozwiązuje sprawy, bo nie wierzę,
    > żebym na tym nie wyszedł gorzej (choćby ze względu na stratę czasu). Z
    > której strony nie patrzeć dupa z tyłu - a przecież nie ja jestem sprawcą :-(

    Ubezpieczyciel ma obowiazek pokryc szkody do 100% wartosci z przed szkody,
    wiec jezeli znajdziesz warsztat ktory zrobi to do wartosci samochodu z wyceny
    ubezpieczyciela to jest to ich psi obowiazek za to zaplacic. Nie daj sobie
    wmowic zadnego 70, 80, 90% czy ile tam.

    A jezeli nadal czujesz sie poszkodowany a ubezpieczyciel nie chce sie ugiac
    to pozostaje prawnik a pozniej sad.

    --
    Artur
    ZZR 1200