  • Data: 2021-11-18 18:38:24
    Temat: Re: AVR po latach
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/11/2021 18:28, Mateusz Viste wrote:
    > Nie, nie dostałem. :)
    > Ty tego białka nie wyeliminowałeś, tylko je przesunąłeś w inne miejsce.

    Zmniejszyłem je. Z wielu miejsc usunąłem. Na tym polega proces
    eliminacji białka.

    > Ech, czyli jednak dyskutowanie o prawdopodobieństwach. Szkoda.

    Branża języków programowania dyskutuje własnie o tym, kiedy mowa o
    językach programowania. Szkoda, mogli by rozmawiać o dupach.

    > Bo ty tak mówisz?

    Tak, z mojej grupy byś wyleciał, dodatkowo z solidym kopniakiem za
    niepojmowanie podstaw bezpieczeństwa.

    > Czy to miganie diodą, czy sterowanie promem kosmicznym, w obu
    > przypadkach scope nie powinien być tak rozległy, że autor przestaje nad
    > nim panować.

    Ale jest rozległy. I co teraz? Oferujesz "gapmiy się bardziej
    wnikliwie". Ja oferuje "upewnijmy się, że to co można, da się
    zautomatyzować".

    > O, czyli może jednak będzie konstruktywnie.

    Już było, tylko jesteś niepełnosprytny.

    > No to dajesz.

    A ile płacisz?