  • Data: 2021-11-18 16:09:04
    Temat: Re: AVR po latach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2021 06:52:45 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > Napisz choć kilka przykładów.
    > Dla ustalenia uwagi w porównaniu do C, żeby nie wynajdywać koła.

    Piotr kiedys wymienial.

    Chocby izolacja nazw procedur w klasie - i nie musisz wymyslac
    unikalnych nazw, czy martwic sie, ze gdzies w bibliotece juz jest jest
    tak nazwana funkcja.

    W malych uC wydawało mi się to niewielką zaletą - nad małym programem
    można zapanowac. Ale jak sie uC rozbudowały.

    > No to którym kompilatorem "lepiej" się skompiluje program napisany w C -
    kompilatorem C czy C++?

    Jeszcze kwestia, jak mocny musi byc procesor, żeby sie te konstrukcje
    naprawde wydajnie kompilowaly.

    C++ na 8051? :-)

    No, ciekawe, czy by sie udalo ubrac te 3 rodzaje pamieci w klasy ...
    nie, chyba nie :-)

    J.