  • Data: 2021-11-18 12:14:32
    Temat: Re: AVR po latach
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2021 01:37:58 +0000 (UTC), a...@m...uni.wroc.pl
    wrote:
    > To ze programy dzialaja powoli jest niezalezne od jezyka. Po

    Tak, to wiemy. Cały czas zwracam uwagę, że nie krytykuję C++ tylko
    programy w nim napisane źle.

    > prostu tak dziala prawo Parkinsona: programy zuzywaja cale
    > dostepne zasoby (w tym czas). Jedyny sposob na powiekszenie
    > szybkosci to "zmniejszenie" zasobow, tzn. gdyby userzy sie
    > zbuntowali i odmowili uzywania nowych programow.

    Ależ ja o tym mówię od 40 lat, pierwsze prawo konsumenta: nie
    konsumować! Ale to niestety nie działa. Przez to mamy DRM i inne
    upierdliwości. Gdyby ludzie zaprzestali kupować sprzętu z DRM
    musiałoby to zniknąć z rynku.

    > Przy tym wymagania stawiane desktopowym programom mocno
    > sie roznia od embedded, wiec to co sie dzieje na desktopach
    > to jest nie na temat jak piszemy o programowaniu MCU.

    Oczywiście, moja dygresja dotyczy tego co się dzieje w desktopach.

    --
    Marek