  • 61. Data: 2010-07-28 12:52:21
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message
    news:i2p1l4$gt6$1@inews.gazeta.pl...

    > Seat Leon Cupra. :-) Po liftingu wygląda ładnie, nie jest tak gejowski
    > jak Audi A3, ani tak emerycki jak Golf. A jeśli wybór tylko z dwóch
    > powyższych - ja bym wziął Golfa, obowiązkowo 3 drzwiowego,
    > żeby nie wyglądał na emerytowóz. A i oczywiście felgi 18". ;-)

    Albo jeszcze lepiej FR. 211 kucy to az za duzo na FWD a za cene podstawowej
    Cupry bedzie miec FR ze skrzynia DSG.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 62. Data: 2010-07-28 12:55:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie tak, nie wszyscy przecież muszą mieć dobry gust.

    Powiedzial wlasciciel Ceeda :D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 63. Data: 2010-07-28 12:58:53
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    .Peeter wrote:

    > Seat Leon Cupra. :-)

    Zdecydowanie Fokę ST lub RS :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 64. Data: 2010-07-28 13:01:20
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 28 Lip, 10:15, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Samochód nie kończy się na szparach między plastikami.
    > One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

    No mozliwe. Ale ten kto za niego zapłacił, zazwyczaj siedzi w
    środku ;).

  • 65. Data: 2010-07-28 13:01:34
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:

    > Pokażcie Panowie deski rozdzielcze swoich stylizacyjnych wspaniałości.
    > Porównamy.
    http://www2.diariomotor.com/imagenes/renault-clio-3-
    sport-luxe-5.jpg
    http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200902/renault
    -clio-iii-2_1600x0w.jpg
    a moze byc i tak
    http://image.automobilemag.com/f/6681784+w750+st0/05
    09_frankfurt_019+2006_renault_clio_iii+front_interio
    r_view.jpg

    Smietnik jak smietnik ale przynajmniej plastki sa miekkie i nic nie trzeszczy lub
    piszczy
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 66. Data: 2010-07-28 13:02:56
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2010-07-28 08:24, megrims wrote:
    > Witam.
    >
    > Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:
    >
    > Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
    >
    > czy
    >
    > Golf GTI 2.0 TSI

    Poczytałem trochę tych postów tego wątku i powiem, że nie wiem
    co wybrać.

    Auto jak najbardziej dla mnie i nie do szpanowania ani do zabawy,
    bo do tego jest buczydło (C63AMG). To auto ma być nie rzucające
    się w oczy i do latania w trasę po naszym pięknym kraju. Głównie
    w jedną lub 2 osoby na 2-3 dni nie za duża ilość bagażu.

    Jestem zdecydowanie katem na samochody: w c63 mam popękane tarcze
    i ciągle w kabinie śmierdzi olejem ze skrzyni biegów i ten 7G-tronik
    chodzi już jakoś tak inaczej (po przejechaniu 30kkm).

    Więc to nowe jeździtko po Polsce MUSI być nowe z gwarancją :D i musi
    być odporne na katowanie.

    W najgorszym wypadku zawinę GLK350cdi, ale to już się lekko w oczy
    rzuca i nie wiem do końca jak z jeżdżeniem w trasę czymś takim.
    Ten wariant to jednak 2x taka kasa jak za Golfa lub A3.

    Pojadę tego Golfa zobaczyć i już.

  • 67. Data: 2010-07-28 13:05:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:58:53 +0200, Katanka napisał(a):

    > Zdecydowanie Fokę ST lub RS :)

    koniecznie w zestawie z pudełkiem chusteczek i buteleczką wazeliny

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 68. Data: 2010-07-28 13:07:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    b.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]
    > One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

    >No mozliwe. Ale ten kto za niego zapłacił, zazwyczaj siedzi w

    Ale co chciałeś napisać?

  • 69. Data: 2010-07-28 13:09:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i2p2mi$n52$1@news.onet.pl...

    Niby po jakiego?
    Czy do oceny czy coś jest ładne czy nie, istnieje potrzeba posiadania
    jakiegoś auta w ogóle, a ładnego w szczególności?

    W ten sposób to można sobie konkursy prowadzić w przedszkolu, po ściągnięciu
    majtasów.
    Ale jak ktoś został na takim poziomie, to nie widzi jakie pierdoły
    proponuje.

  • 70. Data: 2010-07-28 13:16:55
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mniej więcej.
    > Plus cena zastosowanych plastikĂłw.
    > Za darmo nic nie dostaniesz, a jeśli lubisz dopłacać np. 20 tys za lepszy
    > plastik na desce, to.... oczywiście szanujemy ich.

    > A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

    BMW E61, E46(kombi), Corolla(bo moich zabiegach uciszyła się), Mondeo MKII(choć
    ten jest najcichszy). Wymieniać dalej?