  • 71. Data: 2010-07-28 13:26:07
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sop3k" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > BMW E61, E46(kombi), Corolla(bo moich zabiegach uciszyła się), Mondeo
    > MKII(choć
    > ten jest najcichszy). Wymieniać dalej?

    Te trzy ostatnie to raczej nie są współczesne auta. ;-)

  • 72. Data: 2010-07-28 13:27:47
    Od: s...@o...pl

    > U�ytkownik "sop3k" <s...@o...pl> napisa� w wiadomo�ci news:

    > Te trzy ostatnie to raczej nie s� wsp�czesne auta. ;-)

    Sprecyzuj co to są współczesne auta.

  • 73. Data: 2010-07-28 13:29:20
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

> [...]
    > w jedną lub 2 osoby na 2-3 dni nie za duża ilość bagażu.
    >
    > Jestem zdecydowanie katem na samochody: w c63 mam popękane tarcze
    > i ciągle w kabinie śmierdzi olejem ze skrzyni biegów i ten 7G-tronik
    > chodzi już jakoś tak inaczej (po przejechaniu 30kkm).
    >
    > Więc to nowe jeździtko po Polsce MUSI być nowe z gwarancją :D i musi
    > być odporne na katowanie.
    >
    > W najgorszym wypadku zawinę GLK350cdi, ale to już się lekko w oczy
    > rzuca i nie wiem do końca jak z jeżdżeniem w trasę czymś takim.
    > Ten wariant to jednak 2x taka kasa jak za Golfa lub A3.

    GTI bedzie sie rzucal w oczy... Gdybym mial takie wymagania jak Ty i
    taki budzet to postawiby na BMW 320/323 i tyla. Grzecznie wyglada,
    jedzie, wygodne i ciezko skatowac jesli taki oprawca jestes.

    m.

  • 74. Data: 2010-07-28 13:41:35
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 13:01, Gabriel 'wilk' pisze:

    > http://www2.diariomotor.com/imagenes/renault-clio-3-
    sport-luxe-5.jpg
    > http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200902/renault
    -clio-iii-2_1600x0w.jpg
    > a moze byc i tak
    > http://image.automobilemag.com/f/6681784+w750+st0/05
    09_frankfurt_019+2006_renault_clio_iii+front_interio
    r_view.jpg

    > Smietnik jak smietnik ale przynajmniej plastki sa miekkie i nic nie
    > trzeszczy lub piszczy
    > pozdrawiam

    Nie chcesz powiedzieć, że plastiki w audi albo vw są twarde i trzeszczą?

    Co do tego clio, to środkowy słupek faktycznie ma fajny kształt. Ale te
    udające aluminium plastiki wyglądają dość słabo.

    Do tego ta wielka pała na środku w pofałdowanym kondonie służąca do
    zmiany biegów, mnie to nieco przeraża:)

    Jeżeli chodzi o kierownicę to do szczególnie pięknych też nie należy.

    Aczkolwiek trzeba przyznać, że całość nie jest najgorsza, kształty
    nawiewów mogą się podobać bądź nie, to już na pewno kwestia gustu. Radio
    oraz wszelakie guziki wyglądają już dość tandetnie. Takie moje skromne
    zdanie:)

    A.

  • 75. Data: 2010-07-28 13:42:35
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > taki budzet to postawiby na BMW 320/323 i tyla. Grzecznie wyglada,

    325, a nie 323 - sorry :)

    m.

  • 76. Data: 2010-07-28 13:43:56
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 12:00, wchpikus pisze:
    > Witam!

    > Ja jakos nie lubie pseudo chromowanych plastikow.
    > Wole takie cos: :)
    > http://fiatmotors.w.interia.pl/Stilo/01.jpg

    Też uważam, że wnętrze stilo jest całkiem udane.

    A.

  • 77. Data: 2010-07-28 13:45:22
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pojadę tego Golfa zobaczyć i już.

    Dla mnie A3 Sportback ma zrąbane proporcje. Jakiś za wysoki i za wąski. 3d
    jest OK. Wbrew temu co tu piszą Golf GTI to już jakaś kultowość i jak
    oderwiesz się od polskich uprzedzeń to w UK, Francji czy Włoszech każdy wie
    co to jest Golf GTI a A3 to jakieś bida Audi. Nie wiem tylko czy w salonie
    gdzieś go zobaczysz. Miałem chwilową fazę na Golfa R ale nie dało się tego w
    żadnym salonie w Polsce zobaczyć a co dopiero przejechać.

  • 78. Data: 2010-07-28 13:47:46
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    wchpikus pisze:

    > Wole takie cos: :)
    > http://fiatmotors.w.interia.pl/Stilo/01.jpg

    A często leżysz na dachu zaglądając do środka przez szyber? ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 79. Data: 2010-07-28 13:49:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marek Giżyński wrote:

    > GTI bedzie sie rzucal w oczy... Gdybym mial takie wymagania jak Ty i
    > taki budzet to postawiby na BMW 320/323 i tyla. Grzecznie wyglada,
    > jedzie, wygodne i ciezko skatowac jesli taki oprawca jestes.

    Golf będzie bardziej rzucał się w oczy niż BMW 3? Chyba emerytom.

    --
    ignorance is bliss

  • 80. Data: 2010-07-28 13:49:22
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 12:49, Maciek pisze:

    > ..z tym, że akurat ta konkretne deska na żywca prezentuje się 100 razy
    > lepiej niż jej kiepskie, płaskie zdjęcie na jakiejś stronie w necie.

    Dokładnie tak samo jest z każdą inną deską. Zawsze na żywo prezentuje
    się lepiej. Oczywiście wyjątkiem są deski wykonane z kiepskiej jakości
    materiałów, które to na zdjęciu prezentują się lepiej niż na żywo.

    A.