  • 51. Data: 2010-07-28 12:28:53
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i2ooh0$ll8$1@news.onet.pl...

    > ROTFL :-)

    10/10 :D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 52. Data: 2010-07-28 12:32:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)

    Zostawiaja konkursy pieknosci dla czytelniczek Pudelka. :>

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 53. Data: 2010-07-28 12:40:04
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Cavallino" wrote:
    > Paskuda, stylizowana na niemieckie badziewie.

    I może dlatego mnie się podoba, bo uważam, że nowe C5 kombi
    (i tylko kombi, sedan mi się nie podoba) jest piękne. :-)
    http://tnij.com/qaYxG i http://tnij.com/dNOc4 :-) Dla mnie obłęd.

    Tylko hm... troszkę drogie. 200 tys zł za fajną wersję to lekka przesada.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 54. Data: 2010-07-28 12:42:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:03:40 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > No wiesz, mówi się, ze Francuzi robią ładne samochody. A, że ostatnio
    > średnio im to wychodziło, to postanowili wzorować się na najlepszych:)

    tylko szkoda, że na najlepszych marketoidach, zamiast na najlepszych
    konstruktorach i projektantach. Duża szkoda.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 55. Data: 2010-07-28 12:43:39
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "megrims" wrote:
    > Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
    > czy
    > Golf GTI 2.0 TSI

    Seat Leon Cupra. :-) Po liftingu wygląda ładnie, nie jest tak gejowski
    jak Audi A3, ani tak emerycki jak Golf. A jeśli wybór tylko z dwóch
    powyższych - ja bym wziął Golfa, obowiązkowo 3 drzwiowego,
    żeby nie wyglądał na emerytowóz. A i oczywiście felgi 18". ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 56. Data: 2010-07-28 12:45:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:43:39 +0200, .Peeter napisał(a):

> [...]
    > powyższych - ja bym wziął Golfa, obowiązkowo 3 drzwiowego,
    > żeby nie wyglądał na emerytowóz. A i oczywiście felgi 18". ;-)

    I obowiązkowo abonamenty "flat rate" u dentysty i kręgarza...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 57. Data: 2010-07-28 12:49:52
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Waldek Godel" wrote:
    > I obowiązkowo abonamenty "flat rate" u dentysty i kręgarza...

    Nie napisał, że jest z Wałbrzycha. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 58. Data: 2010-07-28 12:49:58
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Pokażcie Panowie deski rozdzielcze swoich stylizacyjnych wspaniałości.
    > Porównamy.
    > Choć o ile mnie pamięć nie myli Cavallino jeździ ceedem. Gdyby ktos miał
    > wątpliwości to proszę bardzo:
    >
    > http://ujeb.pl?FUhDzGgAoU
    >
    > Pewnie są ludzie, którym coś takiego może się podobać, oczywiście
    > szanujemy ich.

    ..z tym, że akurat ta konkretne deska na żywca prezentuje się 100 razy
    lepiej niż jej kiepskie, płaskie zdjęcie na jakiejś stronie w necie.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2010-07-28 12:51:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:49:52 +0200, .Peeter napisał(a):

    > Nie napisał, że jest z Wałbrzycha. ;-)

    ale też nie napisał, że jest z Poznania czy Wrocławia i jeździ wyłącznie
    autostradą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 60. Data: 2010-07-28 12:51:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > I może dlatego mnie się podoba,

    Pewnie tak, nie wszyscy przecież muszą mieć dobry gust.