  • 41. Data: 2010-07-28 11:43:45
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > A czy nie sa to auta przeznaczone do flotowej sprzedazy, gole, z kratka
    > itp. posiadajace tylko klime i najslabsze silniki?

    Nie

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 42. Data: 2010-07-28 11:47:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 10:22, Katanka pisze:

    > Spoko, rozumiem, ale dla mnie autko musi tez wyglądać. A3 wygląda
    > znośnie, ale GTI golf to nuuuuda okorpna :(

    Po prostu nie jest pretensjonalny:) Jak lubisz natłok przetłoczeń,
    atakujące kształty itp. to kup coś koreańskiego, japońskiego albo seata.

    Zresztą z tą nudą nie przesadzajmy, bo idąc tym tropem można by
    stwierdzić, że taka np. Bridget Bordot w porównaniu do Joli Rutowicz
    jest okropnie nuuudna. A to chyba nie jest jedyne kryterium oceny urody.

    A.

  • 43. Data: 2010-07-28 11:48:33
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Moze ja mam skrzywiony gust ale ostatnio na parkigu stal nowiutki passek
    > kombi oraz nowe C5 tez w wersji kombi oraz insygnia (sedan czy liftback
    > :-) ) i jak popatrzylem na te auta to passek wygladal jak ubogi krewny z
    > poprzedniej epoki nie wspomne juz o wnetrzu autek

    Ale jak juz o gustach ....
    Nowe C5 jest przepiekne :) Chyba najladniejsze auto z tej klasy/pułapu
    cenowego.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 44. Data: 2010-07-28 11:50:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jak juz o gustach ....
    > Nowe C5 jest przepiekne :) Chyba najladniejsze auto z tej klasy/pułapu
    > cenowego.

    Paskuda, stylizowana na niemieckie badziewie.

  • 45. Data: 2010-07-28 11:53:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 11:47:27 +0200, Arek (G) napisał(a):

> [...]
    > stwierdzić, że taka np. Bridget Bordot w porównaniu do Joli Rutowicz
    > jest okropnie nuuudna. A to chyba nie jest jedyne kryterium oceny urody.

    Fakt, Bardotka ma aktualnie znacznie więcej przetłoczeń...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2010-07-28 11:54:33
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 11:40, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    s_interior.jpg

    > No nie wiem, mój śmietnik jest z większą gracją zaprojektowany. ;-)

    Pokażcie Panowie deski rozdzielcze swoich stylizacyjnych wspaniałości.
    Porównamy.

    Choć o ile mnie pamięć nie myli Cavallino jeździ ceedem. Gdyby ktos miał
    wątpliwości to proszę bardzo:

    http://ujeb.pl?FUhDzGgAoU

    Pewnie są ludzie, którym coś takiego może się podobać, oczywiście
    szanujemy ich.

    A.

  • 47. Data: 2010-07-28 11:59:09
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    >Pewnie są ludzie, którym coś takiego może się podobać, oczywiście
    >szanujemy ich.

    Ja jakos nie lubie pseudo chromowanych plastikow.
    Wole takie cos: :)
    http://je.pl/47fe

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2010-07-28 12:00:22
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    >Pewnie są ludzie, którym coś takiego może się podobać, oczywiście
    >szanujemy ich.

    Ja jakos nie lubie pseudo chromowanych plastikow.
    Wole takie cos: :)
    http://fiatmotors.w.interia.pl/Stilo/01.jpg

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2010-07-28 12:02:08
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 11:53, Waldek Godel pisze:

    > Fakt, Bardotka ma aktualnie znacznie więcej przetłoczeń...

    Czyli przestała być nudna:) A idąc za samochodową estetyką z pmsu
    wypiękniała.

    A.

  • 50. Data: 2010-07-28 12:03:40
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 11:50, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:i2oudh$61p$1@inews.gazeta.pl...

    > Paskuda, stylizowana na niemieckie badziewie.

    No wiesz, mówi się, ze Francuzi robią ładne samochody. A, że ostatnio
    średnio im to wychodziło, to postanowili wzorować się na najlepszych:)

    A.