  • 31. Data: 2010-07-28 11:19:31
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik hamberg napisał:

    > co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)
    ... ze reszta samochodow na rynku z malymi wyjatkami jest piekna (akurat mnie sie
    niektore subarynki
    podobaja) :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 32. Data: 2010-07-28 11:26:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    megrims wrote:

    > Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:
    >
    > Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
    >
    > czy
    >
    > Golf GTI 2.0 TSI

    Hm... Audi trochę gejowskie, VW bardzo emerycki... hm...

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2010-07-28 11:29:11
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Klamiesz. Czasami jezdze jako pasazer C4 2.0 pelna opcja ....
    ~~~~~~~

    Jezdze na codzien jedna c4 jako kierowca.
    Jezdze tez bardzo czesto jako kierowca jedna z szesciu innych sztuk c4.
    Trzeszcza wszystkie od nowosci, w taki sam sposób i w tych samych miejscach.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 34. Data: 2010-07-28 11:31:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    Arek M wrote:

    > Po pierwsze - najmocniejsza wersja c4 to 160KM. Po drugie - w temacie
    > jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

    Jest jeszcze DS3 które miażdży każdego małego VAG-a pod względem stylu.

    --
    ignorance is bliss

  • 35. Data: 2010-07-28 11:32:06
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 10:21, Katanka pisze:

    > Pisałem w kontekście Cytryny :) Jesli już mam wybierać z tych dwóch to
    > audi, bo ładniejszy.

    To albo o gustach się nie dyskutuje albo dyskutuje. A co ładniejsze
    zależy od gustu:) Ja, że nie mam obaw przed dyskutowaniem o gustach to
    powiem, że też kiedyś A3 uważałem za ładny ale już mi się znudził. Golf
    wydawał się od początku nudny ale mi się nie znudził. Ot zagwozdka:)

    > Hmmm... ok :) Ale oprócz tego "jak są wykonane" liczy się też "jak
    > wyglądają".

    To już kwestia gustu, owszem francuzy czasem potrafią być ładne, ale nie
    powiedziałbym, że ładniejsze. W zasadzie każde auto zrobione w europie
    ma to coś. Kwestia co się komu podoba.

    A.

  • 36. Data: 2010-07-28 11:33:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > A ocena wyglądu szparek w plastikach i istotności tego podstawowego
    > kryterium, to już nie jest sprawa subiektywna?

    http://images.thetruthaboutcars.com/2009/06/5_driver
    s_interior.jpg

    To jakieś w miarę aktualne? Morze szarego plastiku i finezja stylizacyjna
    kontenera na odpadki.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2010-07-28 11:33:59
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 28 Lip, 10:15, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Samochód nie kończy się na szparach między plastikami.
    > One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

    no, c4 to rzeczywiście wygląda...

  • 38. Data: 2010-07-28 11:35:56
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Arek M napisał:

> [...]
    > Jezdze tez bardzo czesto jako kierowca jedna z szesciu innych sztuk c4.
    > Trzeszcza wszystkie od nowosci, w taki sam sposób i w tych samych
    A czy nie sa to auta przeznaczone do flotowej sprzedazy, gole, z kratka itp.
    posiadajace tylko klime
    i najslabsze silniki? Tak wlasnie jest w przypadku plastikowego np. clio poprzedniej
    generacji -
    trzeszcza itp. ale tylko wersje "flotowe/firmowe"
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 39. Data: 2010-07-28 11:39:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik to napisał:

    > Jest jeszcze DS3 które miażdży każdego małego VAG-a pod względem stylu.
    Moze ja mam skrzywiony gust ale ostatnio na parkigu stal nowiutki passek kombi oraz
    nowe C5 tez w
    wersji kombi oraz insygnia (sedan czy liftback :-) ) i jak popatrzylem na te auta to
    passek wygladal
    jak ubogi krewny z poprzedniej epoki nie wspomne juz o wnetrzu autek
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 40. Data: 2010-07-28 11:40:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > http://images.thetruthaboutcars.com/2009/06/5_driver
    s_interior.jpg

    > To jakieś w miarę aktualne? Morze szarego plastiku i finezja stylizacyjna
    > kontenera na odpadki.

    No nie wiem, mój śmietnik jest z większą gracją zaprojektowany. ;-)