  • 101. Data: 2010-07-28 21:00:43
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Cavallino" wrote:
    > Seat tak zrobił ze starą A4, wyszło im straszydło.

    A to akurat prawda. Szczególnie tylne lampy, brrrr.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 102. Data: 2010-07-28 21:43:37
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    megrims pisze:

    [cut]

    Troche Ci sie dziwie. Piszesz o aucie do robienia tras i chcesz kupic
    cos tak malego? Rozumiem, ze C63 AMG troche pali ale podobniez masz 535d
    co IMHO jest idealnym autem na trase, stosunkowo malo spali, odejscie ma
    porzadne i w trasie robi przeciag + nie trzeba wachlowac biegami, jest
    "wielkosciowo wygodne" a nie male pudlo (osobiscie nie mam nic do A3 ani
    Golfa :) tylko sportback nie do konca mi sie podoba ). To chcesz w koncu
    auto na trase czy cos mniejszego od C63 do powsciekania sie? Jak do
    powsciekania to kup TT-RS, miod malina Panie, powrot do korzeni, R5
    turbo i czipuje sie tak, ze C63 moglby powochac spaliny :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 103. Data: 2010-07-28 21:57:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-07-28 13:51, Karthoon pisze:

    > C63 się do tego nie nadaje?

    C63 ma fajne kubły, dobrze trzyma w zakrętach - fajna zabawka
    do wQRwiania kumpli :D.

    Jednak dla mnie ciut za małe.
    188 cm, 118 kg parę godzin i drętwieje mi prawa noga.

    W listopadzie zrobiłem 1200 km na raz, i dostałem wysiękowego
    zapalenia stawu kolanowego.

    Jako ciekawostka: tak wyglądają opony tylnej osi w c63 po 3000 km:

    http://img823.imageshack.us/img823/1073/26072010058b
    .jpg
    http://img130.imageshack.us/img130/8916/26072010057.
    jpg
    http://img832.imageshack.us/img832/7940/26072010056.
    jpg
    http://img697.imageshack.us/img697/8156/26072010055.
    jpg

    Co do BMW 3
    Miesiąc temu sprzedałem E90 a po koszmarnych problemach
    z E60 zostałem z tej marki wyleczony.

    Jak sobie myślę, że w sierpniu mam zrobić po Polce 5000 km
    tym C63 to już mi noga drętwieje.

  • 104. Data: 2010-07-28 22:27:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-07-28 21:43, Maciej Browarczyk pisze:
> [...]
    > powsciekania to kup TT-RS, miod malina Panie, powrot do korzeni, R5
    > turbo i czipuje sie tak, ze C63 moglby powochac spaliny :)

    535d jest, ma 3 lata i 58kkm przejechane. I Uwaga: Jak tylko skończyła
    się gwarancja, to co 6 tygodni ląduje w serwisie i po 4 tygodniach
    dostaje auto naprawione i fakturę na kwotę najczęściej coś między 1800
    a 7000. Jakieś sterowniki, moduły - elektronika się wali na morgi.

    Tak mnie to auto wnerwiło, że oddałem je żonie. Ona mało jeździ, to
    niech się polaszczy na mieście. Może pod jej nogą nie będzie się aż
    tak psuło.

    A co do powrotu do korzeni, to miesiąc temu polatałem parę godzin
    GT3 RS. I to jest dopiero powrót do korzeni. Ale tym w trasę, to
    tylko w jedną stronę da się jechać.

    I w C63 kończy się skrzynia biegów. To nic, ze jest jeszcze rok na
    gwarancji ale śmierdzi olejem skrzyniowym w kabinie. 7G-Tronik jest
    kiepski i gotuje olej. I AMG zeszło na psy i źle znosi katowanie.

    Teraz już wszystkie auta się psują - bez wyjątków. Nawet Porsche,
    które długo trzymało jakość. Panamery i Cayenne wracają na naprawy
    gwarancyjne. Kiedyś w przypadku 911 (993,997) to nie za często
    się zdarzało. A teraz? dramat.

  • 105. Data: 2010-07-28 23:45:37
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    megrims pisze:

> [...]
    > które długo trzymało jakość. Panamery i Cayenne wracają na naprawy
    > gwarancyjne. Kiedyś w przypadku 911 (993,997) to nie za często

    Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to
    jednostkowe przypadki katowania tylko regularnie "zepsucie sie" silnika,
    tak kolo 40-60kkm. A co do samochodu na trase to wielkosciowo Audi
    A6/BMW 5/ Mercedes E sa idealne, uwazam, ze np. nowy Touareg 4.2 V8 TDI
    to musi byc przyzwoite wozidlo, nie kluje w oczy jak nowe Cayenne (IMHO
    tyl szpetny i spaprany), pod butem sporo (5.8s do setki w takim
    mastodoncie to wyczyn) a, ze to VAG to raczej problemow z elektronika
    nie powinno byc.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 106. Data: 2010-07-29 00:13:23
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Renowki, Ce-piatki, Kije, wageny i inne audi.. i tak to nic. Ktos tu pisal
    wczesniej, ze powinien was po katach jakis alfiarz porozstawiac. Co prawda
    nie alfiarz ze mnie ale:
    http://www.hosresim.com/data/media/498/Alfa-Romeo-Br
    era-J5.jpg
    http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Alfa-Rom
    eo-Brera-SA-1600x1200.jpg
    i wnetrze:
    http://image.motortrend.com/f/europe/alfa-romeo-brin
    ging-more-models-traction-system-to-geneva/8283012+c
    r1+re0+ar1/2008-alfa-romeo-brera-interior.jpg
    http://www.zcars.com.au/images/alfa-romeo-brera-s-in
    terior1.jpg

    Dziekuje... :P

    Thomas

  • 107. Data: 2010-07-29 00:18:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Thomas wrote:

    > Renowki, Ce-piatki, Kije, wageny i inne audi.. i tak to nic. Ktos tu
    > pisal wczesniej, ze powinien was po katach jakis alfiarz porozstawiac.
> [...]

    Brera jest taka sobie, moja ulubiona Alfa ostatnich lat to 156 GTA. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 108. Data: 2010-07-29 00:19:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-28 17:37, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Takie padło, że aż linki psuje? :>

    To przez ten dziadowski net Orange free :) (przy okazji u mnie cashe
    wciąż pokazuje właściwy jpg :) ).
    Insignia interior (astra też :) ) w googlach da pożądane wyniki ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 109. Data: 2010-07-29 00:32:01
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Mirek Ptak" wrote:
    > Insignia interior (astra też :) ) w googlach da pożądane wyniki ;)

    Astra ogólnie mnie miło zaskoczyła. Bardzo przyjemne wnętrze,
    z zewnątrz też niczego sobie, a na 18" wygląda rewelacyjnie. :-)
    Golf to przy tym zwykłe, niczym się nie wyróżniające autko...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 110. Data: 2010-07-29 00:35:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-07-29 00:18, to pisze:

    era-J5.jpg

    > Brera jest taka sobie, moja ulubiona Alfa ostatnich lat to 156 GTA. ;)

    IMO można powiedzieć, ze Alfy są ładne. Jadnak ładna miska jeść nie
    daje. Monica Belucci też jest ładna i co z tego. Tak samo jak Alfa
    jest droga w utrzymaniu, awaryjna, kapryśna i źle znosi katowanie.