eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAUDI vs VWRe: AUDI vs VW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AUDI vs VW
    Date: Wed, 28 Jul 2010 22:27:43 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <i2q3s2$jss$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <i2oien$i5s$1@usenet.news.interia.pl> <i2q19a$7uh$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1280348867 20380 79.187.111.26 (28 Jul 2010 20:27:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jul 2010 20:27:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.11) Gecko/20100711
    Thunderbird/3.0.6
    In-Reply-To: <i2q19a$7uh$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300074
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-07-28 21:43, Maciej Browarczyk pisze:
    > megrims pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Troche Ci sie dziwie. Piszesz o aucie do robienia tras i chcesz kupic
    > cos tak malego? Rozumiem, ze C63 AMG troche pali ale podobniez masz 535d
    > co IMHO jest idealnym autem na trase, stosunkowo malo spali, odejscie ma
    > porzadne i w trasie robi przeciag + nie trzeba wachlowac biegami, jest
    > "wielkosciowo wygodne" a nie male pudlo (osobiscie nie mam nic do A3 ani
    > Golfa :) tylko sportback nie do konca mi sie podoba ). To chcesz w koncu
    > auto na trase czy cos mniejszego od C63 do powsciekania sie? Jak do
    > powsciekania to kup TT-RS, miod malina Panie, powrot do korzeni, R5
    > turbo i czipuje sie tak, ze C63 moglby powochac spaliny :)
    >

    535d jest, ma 3 lata i 58kkm przejechane. I Uwaga: Jak tylko skończyła
    się gwarancja, to co 6 tygodni ląduje w serwisie i po 4 tygodniach
    dostaje auto naprawione i fakturę na kwotę najczęściej coś między 1800
    a 7000. Jakieś sterowniki, moduły - elektronika się wali na morgi.

    Tak mnie to auto wnerwiło, że oddałem je żonie. Ona mało jeździ, to
    niech się polaszczy na mieście. Może pod jej nogą nie będzie się aż
    tak psuło.

    A co do powrotu do korzeni, to miesiąc temu polatałem parę godzin
    GT3 RS. I to jest dopiero powrót do korzeni. Ale tym w trasę, to
    tylko w jedną stronę da się jechać.

    I w C63 kończy się skrzynia biegów. To nic, ze jest jeszcze rok na
    gwarancji ale śmierdzi olejem skrzyniowym w kabinie. 7G-Tronik jest
    kiepski i gotuje olej. I AMG zeszło na psy i źle znosi katowanie.

    Teraz już wszystkie auta się psują - bez wyjątków. Nawet Porsche,
    które długo trzymało jakość. Panamery i Cayenne wracają na naprawy
    gwarancyjne. Kiedyś w przypadku 911 (993,997) to nie za często
    się zdarzało. A teraz? dramat.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: