  • 1. Data: 2011-03-07 21:56:39
    Temat: AUDI - kolory kostek panelu środkowego
    Od: venioo <p...@o...eu>

    AUDI 80,90,100
    Gdzieś w necie widziałem opis kolorów która kostka od czego jest w
    panelu środkowym.
    Np zielona - wyłącznik ABS, czarna - awaryjne, ... itd.
    Za zadne skarby nie moge teraz tego znalezc. Wie ktos gdzie tego szukac?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-03-09 23:37:30
    Temat: Re: AUDI - kolory kostek panelu środkowego
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-03-07 21:56, venioo pisze:
> [...]
    > Np zielona - wyłącznik ABS, czarna - awaryjne, ... itd.
    > Za zadne skarby nie moge teraz tego znalezc. Wie ktos gdzie tego szukac?

    autodata
    ew. "fabryczne" schematy..

  • 3. Data: 2011-03-10 19:39:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-09 23:37, scob pisze:

    > autodata
    > ew. "fabryczne" schematy..

    Znalazlem, moze komus sie przyda (takie same sa w Audi 80, 90, 100, nie
    wiem jak w innych):
    zielona - wyłącznik ABS
    czarna - grzanie tylnej szyby
    biała - przeciwmgielne przód
    żółta - przeciwmgielne tył

    Moga byc po 2 kostki danego koloru, bo o ile pamietam to ja mam dwie
    biale i dwie czarne. Jak znajde oznaczenia to rozszerze opis. Jeszcze sa
    kostki od grzanych foteli, regulacji wysokosci swiatel i awaryjnych
    --
    venioo
    GG:198909