-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!uni-berlin.de!not-for-mail
From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: AUDI MMI
Followup-To: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 24 Apr 2011 15:23:16 +0200
Organization: Freie Universitaet Berlin
Lines: 45
Message-ID: <9...@m...uni-berlin.de>
References: <io4s58$5rr$1@mx1.internetia.pl> <io795o$7h4$1@inews.gazeta.pl>
<9...@m...uni-berlin.de> <iobuog$f5v$1@inews.gazeta.pl>
<9...@m...uni-berlin.de> <iolrit$sp2$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: news.uni-berlin.de
ajNTa/bkzuBq8CJ/7B4jdgTR0Q/JORcaLIeBl2hA9/3joBQqluONHXYcO5
Cancel-Lock: sha1:CM+OoOlqYODoOJfBzRQWWxKP5d0=
User-Agent: KNode/4.4.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:609105
[ ukryj nagłówki ]Sylwester Łazar wrote:
>> Mimo to magistrala jako taka nie jest pętlą. Jesteś pewny, że jest to
> pętla
>> a nie połączenie szeregowe (daisy chain)? W motoryzacji pętle są
> nietypowe.
>> Nie wiem, więc pytam.
>>
>> Waldek
> Jest pętla, czyli połączenie szeregowe :-)
Nie nazwałbym tego pętlą tylko połączeniem szeregowym, ale niech ci będzie
pętla otwarta :-)
> Wchodzi sygnał z poprzedniego urządzenia i wychodzi do następnego.
> Zmostkowałem moduł BT za pomocą rurki.
> MMI ożyło.
> Porażka. W tym A6 jest 6 modułów podpiętych światłowodem.
> Wyłączenie jednej z nich powoduje, że MMI nawet nie włączy ekranu!
> Gdy podczas pracy się rozłączy - po prostu się zawiesi.
> Żadnej informacji.
> Dziesiątki ludzi mają z tym problemy, bo moduł BT
> jest ciągle zalewany, a obudowy (!) są nieszczelne.
> BT leży w najniższym punkcie podłogi.
> Podłoga jest szczelnym basenem.
> Wystarczy nie domknąć szyby na myjni kilka razy i elektroliza załatwia BT
> (min. 500 zł)
> Okazuje się, że światłowód w lepszej klasie wyposażenia jest po prostu
> dodany.
> Pozostałe złącza (wielostykowe) nadal są.
Ha. Mój szef tylko zagroził procesem BMW, jak mu po solidnym deszczu
(brytyjskim :-)) zalało elektronikę w bagażniku i samochód przestał działać
(kompletnie). Naprawa kosztowała 5kFuntów, oprócz tego rodzina musiała
wracać samolotem do domu, bilety etc. Najpierw się stawiali, że po
gwarancji, ale rzeczoznawca stwierdził, że jest to poważny błąd
konstrukcyjny (mogło się zdarzyć, że samochód wysiądzie w czasie jazdy:
kompletna blokada napędu i hamulców), firmie znany. Po liście rzeczoznawcy
jakoś zapłacili i naprawę, i przelot, i dodatkowy nocleg, oczywiście to
tylko tak, bez uznania winy. Nie wiem dlaczego, ale szef ma teraz Skodę :-).
Waldek
--
My jsme Borgové. Sklopte štíty a vzdejte se. Odpor je marný.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.11 16:22 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?