    From: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ATtiny13A i I2C
    Date: Sun, 6 Apr 2014 09:32:47 +0200

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >To wskocz piętro wyżej na ATtiny25/45/85.
    >Będziesz miał wszystkiego więcej i wsparcie dla TWI. Fakt, procentowo
    >również więcej kosztuje, ale nie jest to chyba aż taka wielka różnica.

    Jestem po lekturze specyfikacji Attiny85 i testach. Jest tam USI = rejestr
    przesuwny + licznik i nic więcej.
    Od USI do TWI jeszcze daleka droga. Większość trzeba zrobić programowo.

    Jeżeli obsuga TWI w ATtiny13 czysto programowo zajmuje mniej niż 500B to
    wsparcie w w postaci USI na którym oszczędzę 100B to żadna radocha.

    Oczywiście duży plus dla ATtiny85 w stosunku do 13-stki to 8 razy większa
    pamięć RAM.
    Tu już można poszaleć.

    AZS