  • 21. Data: 2013-07-12 19:45:10
    Temat: Re: ATARI :P
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/12/2013 3:19 AM, Piotr Rezmer wrote:
    > gawfron pisze:
    > 7
    >
    > Słyszałem że Amica umieszcza w sprzęcie AGD dozownik środka smarnego
    > którego wystarcza na okres gwarancji. Nie da się tego dozownika uzupełnić.

    jak jeszcze nie widzieliscie, to w temacie polecam film "light bulb
    conspiracy - planned obsolescence" "spisek zarowkowy - nieznana historia
    zaplanowanej nieprzydatnosci". <rs>

  • 22. Data: 2013-07-12 20:17:12
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 09:19:08 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Słyszałem że Amica umieszcza w sprzęcie AGD dozownik środka smarnego
    > którego wystarcza na okres gwarancji. Nie da się tego dozownika uzupełnić.

    Serwisant pralek bedac u mnie na interwencji tez to powiedzial.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2013-07-12 20:18:48
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    R.e.m.e.K pisze:

    > Serwisant pralek bedac u mnie na interwencji tez to powiedzial.

    Przezornie dokupiłem przedłużenie gwarancji. Może sprzęt zdąży się
    zepsuć w ciągu 3 lat i dostanę nowy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2013-07-12 20:23:31
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 20:18:48 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Przezornie dokupiłem przedłużenie gwarancji. Może sprzęt zdąży się
    > zepsuć w ciągu 3 lat i dostanę nowy.

    Zawsze mozesz smarowidla upuscic 3 m-ce przed koncem gwary ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2013-07-13 01:18:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-12 20:18, Piotr Rezmer pisze:

    > Przezornie dokupiłem przedłużenie gwarancji. Może sprzęt zdąży się
    > zepsuć w ciągu 3 lat i dostanę nowy.
    Moka pralka Whirpool miala 15 lat i wyglądała i prała jak nowa. Pięknie
    prała.
    Dawniej nie było czego takiego nachalnego jak przedłużenie gwarancji.
    Oddałam ją koleżance, bo musialam kupić otwieraną od góry (też
    Whirpool), a wiec węższą, która zmieściła mi się we wnekę w łazience.
    Gwarancji nie zamierzałam przedłużać. Lodówka Ardo "chodzi" mi już 17
    lat (odpukać).

    --
    animka

  • 26. Data: 2013-07-13 01:23:04
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- animka (2013-07-13 01:18) --------

> [...]
    > Whirpool), a wiec węższą, która zmieściła mi się we wnekę w łazience.
    > Gwarancji nie zamierzałam przedłużać. Lodówka Ardo "chodzi" mi już 17

    Bo czasem destructozoli zabraknie, a plan produkcji trzeba wykonać.
    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2013-07-13 01:23:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-13 01:18, animka pisze:

> [...]
    > Whirpool), a wiec węższą, która zmieściła mi się we wnekę w łazience.
    > Gwarancji nie zamierzałam przedłużać. Lodówka Ardo "chodzi" mi już 17

    Errata: Nie Moka, tylko Moja.

    --
    animka

  • 28. Data: 2013-07-13 20:06:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Bo to sprzęt który kosztował swojego czasu w peweksie 150 czy 160
    > dolarów czyli równowartość dziesięciomiesięcznej średniej pensji.

    > Bo dzisiaj kupujesz sprzęt dziesięć razy tańszy to i kilka razy
    > krócej wytrzymuje.

    Sprzęt ten dziś nie jest 10 razy tańszy tylko pensja dziesięciomiesięczna
    jest większa 10 razy niż wtedy...
    Nie mów mi że dzisiejszy sprzęt za 150 dolarów wytrzymać ma długie lata.