  • 11. Data: 2011-03-23 16:59:05
    Temat: Re: AT&T kupilo T-Mobile USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:ws9zo6hvxse9$.1qy86o2wnwv7g$.dlg@40tude.net...

    > Uważaj, zaraz cię pszemol będzie przekonywał, że AT&T to jest właśnie to.

    Niecałe 10 lat temu T-Mobile działał tylko w centrach dużych miast,
    AT&T miało dużo większy zasięg bo jechało jeszcze na starych
    analogowych wieżach odziedziczonych z Cingulara...
    T-Mobile od niedawna jest dopiero partnerem i opcją wartą rozwagi
    gdy ktoś poruszał się po kraju nieco dalej niż rzut beretem od miasta.
    Tak że ludzie mogą sobie AT&T krytykować ale nie tak dawno nie
    było alternatywy dla kogoś kto często podróżował...

  • 12. Data: 2011-03-23 18:43:57
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:ws9zo6hvxse9$.1qy86o2wnwv7g$.dlg@40tude.net...

    > Uważaj, zaraz cię pszemol będzie przekonywał, że AT&T to jest właśnie
    > to.

    Wykrakrałes, już zaczął...

  • 13. Data: 2011-03-26 01:17:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Mar 2011 13:33:51 -0500, Pszemol wrote:

    >Według tego co czytam, to nie jest to jeszcze done-deal...
    >Może się okazać że im na to nie pozwolą. Miejmy nadzieję.

    A to i tak pytan nie zmienia :-)

    J.