  • Data: 2017-06-14 18:47:03
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ic h grę i ograć ich
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > O 3 latach nie pisalem, ale oszczedny ten jej krazownik to chyba nie
    > jest.
    > Jakby go 300k mil temu zezlomowalo, to ciekawe ile by nowe mniej
    > spalilo.

    Nowoczesne auta wciąż spalają benzynę, nie jeździsz za darmo. Więc bierz
    pod uwagę tylko róznicę ilości spalonej benzyny i koszt tej róznicy. Duże
    mocne osobówki wcale mało nie palą, bo w USA mają zwykle wolnossące silniki
    o dużej pojemności skokowej. Moja Acura z silnikiem V6 o pojemności
    skokowej 3,5 litra i mocy maksymalnej 286 km robi 17mpg w mieście i
    20-22mpg na trasie.

    > wiecej takich babc jest, czy teraz czesci krocej wytrzymuja :-)

    Gdyby takich babć było więcej to nie mówiliby o niej w Teleekspresie ;-)