  • Data: 2017-01-10 16:51:32
    Temat: Re: AMOLED i oszczędność prądu na czar n o?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Tylko potestuj jeszcze troche i zwroc uwage czy tym 80mA mozna
    > wierzyc.

    Przy wyłączonym ekranie pobiera 10mA, widać na pasku zadań jak
    zaraz się włączy i zanim zdąży się zaktualizować
    :)

    > Wczesniejsze Samsungi mialy z tym problem - IMO - nie pokazywaly

    Wcześniejsze Samsungi i wcześniejsze
    Ampery :)

    > prawdziwych wartosci.

    Przypuszczam, że jednak te wskazania są wiarygodne ponieważ jak
    powłączam normalne ustawienia, normalny kolorowy temat, apki bez
    trybu nocnego i z białym tłem, to zaraz wskazania wracają do
    "normy" i osiągają swoje MAJESTATYCZNE wartości 200-500mA
    ;)

    > Jakim programem czytasz ?

    Przecież wyraźnie piszę że programem Ampere (z opcją pokazywania w
    status bar żeby szybko widzieć na bieżąco)

    > No coz, zainstalujesz wiecej apek, napisz jak wtedy bedzie.

    A widzisz, lubię je trzymać w ryzach, wyłączam zbędne, kontroluję
    uprawnienia, poza tym A5'16 ma funkcję żeby kontrolować apetyty
    na prąd dla poszczególnych apek (pewnie chodzi o
    wejkloki).

    > Ja tam wlaczylem syntezator mowy, i spozycie pamieci
    PRĄDU!!! :)
    > przez ekran mnie nie interesuje :-)

    Właśnie a mnie interesuje najbardziej, i WKURZA od zawsze że
    zazwyczaj ekran żre najwięcej, telefon z IPS może sobie długo
    chodzić na jednym ładowaniu ale tylko do momentu gdy zechcesz
    sobie coś poczytać nieco dłużej, WŁĄCZONY ekran natychmiast
    zmienia reguły gry i jest dramat jak wykres leci PIONOWO w
    dół!

    A tu, bardzo miła niespodzianka z tym AMOLED'em, jeszcze lepiej
    chyba tylko może sprawić niespodziankę tzw elektroniczny papier.
    :)

    > Za to czemu to bydle samo sie rozladowuje w pare godzin, to mnie
    > bardzo interesuje :-)

    Już ktoś pisał Ci, masz wejkloki :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/