  • Data: 2017-01-10 15:47:12
    Temat: Re: AMOLED i oszczędność prądu na czar n o?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    >Jasne, fajnie, ale jak zrobisz to powiesz,
    >jednak teraz powiem, że właśnie testuję wczoraj kupiony Galaxy A5
    >(2016), i
    > po wybraniu (pobraniu z ThemeStore) czarnego tematu "Simple Black",
    > powyłączaniu zbędnych apek (za pomocą stock'owego Application
    > Manager, bez ROOTa),
    > po zainstalowaniu Ampere obserwuję wskazania w status bar tego
    > programiku,
    > otóż przy małej jasności ekranu cały telefon
    > pobiera 80mA z WŁĄCZONYM EKRANEM!!!

    Tylko potestuj jeszcze troche i zwroc uwage czy tym 80mA mozna
    wierzyc.
    Wczesniejsze Samsungi mialy z tym problem - IMO - nie pokazywaly
    prawdziwych wartosci.

    >Wybaczcie ale taki wynik pierwszy raz widzę,
    > w ANALOGICZNYCH WARUNKACH Xperia AquaM4, po debloat i z
    > zamrożonym Google wskazuje 200-300 mA.

    >Pierwszy raz widzę że można np sobie czytać tekst parę godzin i
    >telefon ciągnie <80mA!
    >I o to chodziło właśnie! :)

    Jakim programem czytasz ?

    No coz, zainstalujesz wiecej apek, napisz jak wtedy bedzie.

    Ja tam wlaczylem syntezator mowy, i spozycie pamieci przez ekran mnie
    nie interesuje :-)
    Za to czemu to bydle samo sie rozladowuje w pare godzin, to mnie
    bardzo interesuje :-)

    J.