  • 21. Data: 2012-03-11 12:14:16
    Temat: Re: AMOLED a słońce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 12:58:57 +0100, Skrypëk napisał(a):
    > Przecież E7 to nie smartfon, bo nie ma androida.
    > A skoro wybrałeś ekran ClearBlack, bo ci zależy na kolorkach, to znaczy że
    > jesteś gówniarz i nie ogarniasz. Dojrzały smarfoniarz kupiłby brzydkie
    > badziewie z ekranem TFT i odblaskami, by wymieniać się w ciemnej piwnicy
    > plikami przez bluetooth z innymi nerdami.

    A masz jakis wybor ?
    Garmina kupic czy Kindle z e-paper ?

    Bo sa jakies ambitniejsze telefony z jasnym wyswietlaczem transflective ?

    J.

  • 22. Data: 2012-03-11 13:23:02
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A masz jakis wybor?

    No mam. I wybrałem opcję pierwszą z ww.

    > Garmina kupic czy Kindle z e-paper?

    A dlaczego "czy"? Jak będę bardzo potrzebował, to kupię jedno i drugie.

    Tymczasem zawsze mogę skorzystać z Nokia Maps lub Nokia Drive, a gdybym
    pragnął się męczyć czytając ksiażki z ekranu 3,7'' to i do tego aplikację
    bym znalazł.

    Z czym masz problem, J.F.Sebastianie?

  • 23. Data: 2012-03-11 13:40:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 14:23:02 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > No mam. I wybrałem opcję pierwszą z ww.

    A jakbym chcial wybrac druga, to co moge kupic ?

    > A dlaczego "czy"? Jak będę bardzo potrzebował, to kupię jedno i drugie.

    Bo nie mam ochoty nosic plecaka z elektonika, skoro to moze sie w jednym
    urzadzeniu zmiescic.

    > Tymczasem zawsze mogę skorzystać z Nokia Maps lub Nokia Drive, a gdybym
    > pragnął się męczyć czytając ksiażki z ekranu 3,7'' to i do tego aplikację
> [...]

    Z tym ze nie moge skorzystac, jak ostre slonce swieci :-)

    J.

  • 24. Data: 2012-03-11 14:23:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A jakbym chcial wybrac druga, to co moge kupic?

    Byleco. Im brzydsze tym lepiej. W piwnicy i tak nie będzie widać.

    > Bo nie mam ochoty nosic plecaka z elektonika,

    A z kanapkami i książką? Czy tak wypada już tylko starym dziadom?

    > skoro to moze sie w
    > jednym urzadzeniu zmiescic.

    Nawigacji samochodowej nie zabiera się do autobusu ani kibla, a książki
    czytać nie wypada prowadząc auto. Po co tak uparcie łączyć urządzenia,
    których nigdy razem się nie używa, a wymagają zupełnie innych parametrów?

    > Z tym ze nie moge skorzystac, jak ostre slonce swieci :-)

    Na tanim TFT bez antyrefleksów tym bardziej.

    Ale to całe narzekanie się kupy nie trzyma. Gdybyś był taki mol książkowy
    jakiego udajesz, to czytaniem z telefonu byś gardził.

  • 25. Data: 2012-03-15 04:18:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message

    > No wlasnie - czemu nowsze generacje nie korzystaja z dorobku sprawdzonych
    > skutecznych rozwiazan?
    >
    > jakis problem dodac warstwe odbijajaca swiatlo, skoro taki dobry efekt
    > daje?
    >
    > Mnie tylko kolejne generacje amoledowychdotykowcow przekonuja, ze
    > sprzedaje sie coraz wieksze gowno i tandete a co najgorsze... uzytkownicy
    > wybieraja to coraz gorsze bo jest "modne".

    Też mi się tak wydawało niedawno gdy porównałem swojego
    półtorarocznego iPhone4 z nowymi Samsungami i Motorolą
    w sklepie już z AMOLED... Mój iPhone4 był wyraźnie lepszy.

  • 26. Data: 2012-03-23 13:38:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-15 05:18, Pszemol wrote:
    > "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message

    > Też mi się tak wydawało niedawno gdy porównałem swojego
    > półtorarocznego iPhone4 z nowymi Samsungami i Motorolą
    > w sklepie już z AMOLED... Mój iPhone4 był wyraźnie lepszy.

    To "wyraznie" to troche na wysrost, SGS i iP4 na dworze wypadaja
    podobnie czyli nieszczegolnie: http://www.youtube.com/watch?v=E_vPxDDpMWg
    Motorola jeszcze gorzej.