  • 1. Data: 2012-07-09 17:51:26
    Temat: AMD FX-8120 - jakie chłodzenie ?
    Od: "jacek kalinowski" <k...@g...pl>

    Witam. Jutro kupuję chłodzenie, boxowy mnie wykańcza :) Pomóżcie wybrać coś
    sensownego. Im więcej czytam w necie tym mniej wiem :) Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-07-09 17:55:29
    Temat: Re: AMD FX-8120 - jakie chłodzenie ?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jacek kalinowski" napisał w wiadomości grup
    > Witam. Jutro kupuję chłodzenie, boxowy mnie wykańcza :) Pomóżcie wybrać coś
    > sensownego. Im więcej czytam w necie tym mniej wiem :) Pozdrawiam.

    Chłodzenie wodne.

  • 3. Data: 2012-07-09 18:14:28
    Od: "jacek kalinowski" <k...@g...pl>

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Chłodzenie wodne.

    To niestety nie wchodzi w grę :)

  • 4. Data: 2012-07-10 10:15:34
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "jacek kalinowski" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jteulu$mte$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam. Jutro kupuję chłodzenie, boxowy mnie wykańcza :) Pomóżcie wybrać
    > coś
    > sensownego. Im więcej czytam w necie tym mniej wiem :) Pozdrawiam.

    Ostatnio nadziałem się na chłodzenie firmy OCZ które wystaje jakieś 2 cm za
    obudowę więc trzeba uważać bo takie się trafia i jak ktoś nie ma szerszej
    obudowy nie zamknie boku. Szerszą obudowę bardzo trudno upolować i koszty
    idą mocno w górę.

    Scythe Katana natomiast wejdzie do każdej budy i działa dość dobrze. W
    przypadku AMD może być ale w Intelu zakłada się cholernie ciężko.

  • 5. Data: 2012-07-10 10:44:36
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-09 17:51, jacek kalinowski pisze:
    > Witam. Jutro kupuję chłodzenie, boxowy mnie wykańcza :) Pomóżcie wybrać coś
    > sensownego. Im więcej czytam w necie tym mniej wiem :) Pozdrawiam.

    Może ten (Freezer A30):
    http://www.ghclan.de/myc/index.php?forum2-showposts2
    -12
    bo jak bez podkręcania to pewnie i Freezer 13 wystarczy.

    miab