  • 1. Data: 2012-08-13 22:11:12
    Temat: AMD Athlon (Barton) XP 2800+ vs. AMD Sempron 140 2,7GHz
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam uprzejmie,

    Nadal korzystam z wysłużonego komputera z mikroprocesorem Athlon XP 2800+.
    Mam możliwość bezpłatnej zmiany na płytę główną Asus M5A78L LE z
    mikroprocesorem Sempron 140 2,7GZHz. Czy, a jeśli tak, to ile razy (według
    jakichś benchmarków) szybszy jest ten Sempron od mojego Athlona?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Robbo

  • 2. Data: 2012-08-14 09:44:30
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 22:11, Robbo pisze:
> [...]
    > mikroprocesorem Sempron 140 2,7GZHz. Czy, a jeśli tak, to ile razy
    > (według jakichś benchmarków) szybszy jest ten Sempron od mojego Athlona?

    1,63 raza według passmarka

  • 3. Data: 2012-08-15 09:49:51
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > 1,63 raza według passmarka

    Bardzo dziękuję za sprawdzenie. Podobno w tym Sempronie można aktywować
    drugi rdzeń, normalnie nieaktywny. Ale tak czy inaczej, nie wiem, czy przy
    tak niewielkim skoku wydajności jest sens instalować płytę z tym Sempronem.
    Chyba lepiej wydać 600-700zł i kupić płytę+mikroprocesor+pamięć o większej
    wydajności.

    R.