-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: AI atakuje
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <5e55a8b2$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<5e55af24$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5e561d85$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
From: yabba <...@...pl>
Date: Thu, 27 Feb 2020 11:41:36 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5e561d85$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: Avast (VPS 200226-0, 2020-02-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <5e579ce4$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.74.4.142
X-Trace: 1582800100 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17352 89.74.4.142:53442
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:751025
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26-02-2020 o 08:25, AS pisze:
> W dniu 26.02.2020 o 00:34, yabba pisze:
>> W dniu 26-02-2020 o 00:04, J.F. pisze:
>>>
>>> Dzwoni do mnie call center i namawia.
>>> Ale panienka ma mily glos i taki entuzjazm w glosie,
>>> i troche automatem rozmowa zalatuje ...
>> Też wygrałeś pobyt w hotelu na weekend?
>>
>> Ja dopiero po dłuższej chwili załapałem, że rozmawiam z automatem.
> Spam telefoniczny z voucherem do hotelu w Karpaczu to pewien
> technologiczny postęp. Bot siebie nazywa się Marcin Gajda. Ludzie
> obsługujący callcenter już nie muszą sami nawijać i tylko wciskają
> guziki, które powodują odczytanie przez automat odpowiedniego tekstu.
> Tak więc nie jest to jeszcze sztuczna inteligencja.
> A że kilka razy dzwonili i nie odbierałem dopóki nie sprawdziłem w
> internecie kto to. Wiedząc już to co napisałem, sprawdziłem tego bota
> zadając niezwiązane z tematem pytania więc dwa razy usłyszałem ten sam
> identyczny tekst i w końcu rozłączyli nagle rozmowę w połowie mojego
> trzeciego pytania :)
Do mnie zadzwoniła "kobieta".
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.20 17:14 J.F.
- 27.02.20 17:17 J.F.
- 29.02.20 08:08 Marcin Debowski
- 29.02.20 09:51 Mateusz Bogusz
- 29.02.20 11:53 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=